Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Någon som har haft missfall och kan hjälpa mig? Hur vet man att allt kommer ut? Ska man bry sig om att ringa när blödningen är slut? Bryr dom sig ens? Och när får man minus igen, så man vet att det är borta? Hur länge är det normalt att blöda och ha ont?
Eftersom de med ganska stor säkerhet inte blev något denna månaden. Vilka test skall man beställa?
Funderar på tetlagret. Vill ha test som är röda och som inte ger spök. Tips tack
Idag när jag drack morgonkaffet smakade det helvete.. har inte testat mig på 2 dagar nu, väntar på testerna jag beställt hem igår! Undra om kaffet kan vara ett tecken?haha. Jag som älskar kaffe.. återstår och se..
Jag har precis börjat med testlagrets äl-test, de är röda och jag har läst att de flesta är nöjda med dem. Hade gravidkollen innan men lyckades inte med att få bra utslag på dem. Däremot deras gravtest har jag lyckats med. där var det inga tveksamheter!
Bra idé att köra varannan dag och att ligga kvar i sängen! Är nog inte dumt :)
Finns nog inga knep, verkar som att du gör det man ska. Motion försöker jag peppa mig själv att det inte skadar, det hjälper till att hålla hormoner i balans och för allmänt välbefinnande. Och att din man/sambo också behöver vitaminer och skära ner på alkoholen!
Om ni redan är hurtbullar så behöver du ju inte de här råden ;)
Och du verkar ha koll på sekret och livmodertapp också.
Jag tempar, då vet jag ATT jag har haft äl (kan tyvärr inte förutse äl, men skönt att veta att den inte hoppat över en månad liksom så att man går och hoppas i onödan)
Tråkigt att det inte tog sig, man hoppas lika mycket varje gång trots att man försöker intala sig själv att inte göra det. Krya på dig också :)
Jag hoppar också in här. Har bim på söndag 15/10. Testade både igår och idag negativt. Det är inte mitt första barn men jag har en ny sambo nu och han är lite äldre. Jag är orolig för att det inte ska fungera för oss. jag har 3 barn sedan tidigare och haft väldigt lätt att bli gravid. Nu är jag äldre och det är inte alls säkert att jag blir gravid lika snabbt eller ens gravid alls. Funderar lite på om mannens ålder kan påverka sannorlikheten att bli gravid.
Ingen tvekan längre! Hoppas hoppas det går vägen denna gång :) lycka till alla ni andra också! <3
Ja det är ju ett bra och intressant tecken!
Tyckte inte heller kaffe var jättegott när jag var gravid, men jag kommer inte ihåg när det kom. Om det var direkt eller senare. Spännande iaf!
Visst är det två streck??? :) bim -6 med testa tidigt från babyplan. Hade dessutom bara hållt mig i knappt 2 timmar...