Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Hade enligt min app BIM för fyra dagar sedan men räknar man lite noggrannare har jag BIM 16 dagar efter ägglossning. Idag på dag 14 testat negativt med Apotekets egna gravtest. Ska jag ge upp då? Eller ska jag fortsätta testa varje dag?
Det vänstra tog jag idag och det högra igår. Något är det ju där iaf.
Är på bim -4 idag.
Någon som har haft missfall och kan hjälpa mig? Hur vet man att allt kommer ut? Ska man bry sig om att ringa när blödningen är slut? Bryr dom sig ens? Och när får man minus igen, så man vet att det är borta? Hur länge är det normalt att blöda och ha ont?
Det verkar vara väldigt tungt för dig, jag känner med dig! Än har du inte fått mens, kommer den så är det bara att bryta ihop - och sen bygga upp sig igen.
Vet känslan precis. Det är klart att du ska vända dig hit :) Och kommer inte mensen och du ändå får neg så låter det som att du har en bra plan!
Att du plussat tidigt i tidigare grav är ju ingen garanti denna gång. Ägget kan fästa sent och då tar det ett tag för hcg att bildas i mätbara halter. Det kanske fäste tidigare i dina andra graviditeter?
Jag håller tummarna för dig!
Ingen tvekan längre! Hoppas hoppas det går vägen denna gång :) lycka till alla ni andra också! <3
Idag när jag drack morgonkaffet smakade det helvete.. har inte testat mig på 2 dagar nu, väntar på testerna jag beställt hem igår! Undra om kaffet kan vara ett tecken?haha. Jag som älskar kaffe.. återstår och se..
Eftersom de med ganska stor säkerhet inte blev något denna månaden. Vilka test skall man beställa?
Funderar på tetlagret. Vill ha test som är röda och som inte ger spök. Tips tack