Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Jag ringde Bm idag och skulle få en tid hemskickad samt namn på den jag ska gå hos. :) Sa att jag ville bara komma på inskrivningen. Känner att jag inte behöver gå på församtalet. :) den här gruppen på facebook. Ser andra när jag går med i den? Att de kan komma upp i deras händelser och syns den på min sida att jag är medlem i en gravid grupp? Isåfall får jag vänta någon månad till. :)
Jag ringde Bm idag och skulle få en tid hemskickad samt namn på den jag ska gå hos. :) Sa att jag ville bara komma på inskrivningen. Känner att jag inte behöver gå på församtalet. :) den här gruppen på facebook. Ser andra när jag går med i den? Att de kan komma upp i deras händelser och syns den på min sida att jag är medlem i en gravid grupp? Isåfall får jag vänta någon månad till. :)
Hade missfall den 1/9 började med en molade värk i sidan av svanken och äggstocken, sen tre dagar senare kom bruna flytningar, idag började det göra ont i vänster sida igen jag är så jävla rädd och orolig !! Nu väntar jag bara på blödningen, skillnaden denna gång är att gravtesten är så starkt posetiv och alla test jag gjorde förra gången så var det så svaga plus så det knappt syntes, åh vad jag hoppas att jag inte får missfall igen, jag tror inte jag klarar av det igen. Har en dotter på 3 år oxå
Hade missfall den 1/9 började med en molade värk i sidan av svanken och äggstocken, sen tre dagar senare kom bruna flytningar, idag började det göra ont i vänster sida igen jag är så jävla rädd och orolig !! Nu väntar jag bara på blödningen, skillnaden denna gång är att gravtesten är så starkt posetiv och alla test jag gjorde förra gången så var det så svaga plus så det knappt syntes, åh vad jag hoppas att jag inte får missfall igen, jag tror inte jag klarar av det igen. Har en dotter på 3 år oxå
Det är väldigt vanligt att det drar, spänner och hugger i början. Även mensvärk är vanligt. Tycker du ska försöka lita på testen - stiger de är allting med största sannolikhet bra.
Tjejer ni som vill vara med i gruppen på fb, skicka pm till mig där. Sök på Caroline hellerfelt finns bara en så lättare att ni söker upp mig än tvärtom så ska jag lägga in er. Vi är 40 st nu och gruppen är väldigt aktiv så är super.
Ja jag får försöka tänka posetivt, tänker göra ett test imorgon för att se om de är lika starkt eller svagare ! Min mage är kaos, och så blev den innan missfallet, lös mage typ, har dock en kraftig ibs men med denna molade värk i svanken kom även bajseriet. Aja kan bara vänta och se
Går det bra att gå med i FN gruppen om ett tag eller den stängs när den är full eller så?