• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • pernilla92

Vill någon bjuda in mig i gruppen på Facebook? Heter Pernilla Oscarsson. Ingen profilbild och jobbar på retlog.

Fick tid för information och hälsosamtal nästa vecka. Brukar sambon följa med på det? Han vill och jag är såklart ok med det. Tänker mer på om han får ut något av det eller är det bara onödigt för honom att förlora arbetstid?

Inskrivningssamtalet fick jag bokat den 15/11. Varför kör dom inte det samtidigt som detta samtalet nästa vecka? Är det bara för att riskerna fortfarande är stora att det blir missfall?

• Malin7805

Hej,

Jag hänger oxå gärna med i gruppen! Mitt första barn och blev gravid på andra försöket via insemination i Köpenhamn???? Beräknad den 5 juni och börjar så smått förstå vad som hänt

• lilaemma
    Malin7805 skrev 2017-10-03 21:51:39 följande:

Hej,

Jag hänger oxå gärna med i gruppen! Mitt första barn och blev gravid på andra försöket via insemination i Köpenhamn???? Beräknad den 5 juni och börjar så smått förstå vad som hänt

Grattis! Och välkommen! :D
  • appleandhoney

Har hunnit läsa i tråden nu. Får jag vara med vill jag jätte gärna. Plussade igår och försökte skrapa liv i mitt gammal FL ( försöker ignorera stavfelet i användar namnet) ;). bf 10 juni

• MaTik

Hur är er hy? Jag är sjukt flottig i ansiktet och har fått en massa småfinnar på hakan. Ska man inte stråla som gravid? ;) 

• hashtagstoltbonusmamma

Blir osäker på hur man räknar veckor? Ägglossning 17/9

Men senaste mensen 27/8 får olika svar på olika sidor. Preglife flyttar fram mig.

Jag blir inte klok, jag är nog i vecka 5 eller?

• Tokigsnart

Hej!

Hoppar in här om det är okej?

Plussade i Måndags, detta blir mitt tredje barn för mig men min första med min nuvarande man :)

Om allt går vägen så BF någon gång mellan 12-16 Juni

Lite olika pga av äl tidigare än app uträkning..

En fråga ni som oxå väntar ert tredje eller mer, min mage är galet uppsvälld ser verkligen gravid ut redan!! Hur ska man kunna döja detta?

• Lindalängtar
    hashtagstoltbonusmamma skrev 2017-10-04 10:20:06 följande:

Blir osäker på hur man räknar veckor? Ägglossning 17/9

Men senaste mensen 27/8 får olika svar på olika sidor. Preglife flyttar fram mig.

Jag blir inte klok, jag är nog i vecka 5 eller?

Du borde vara i vecka 6, min senaste mens var 28/8 o pratade med barnmorska igår om inskrivning som sa att då är du i vecka 6 5+2 för mig idag så det borde du också vara! Var också osäker men litar på henne! :) grattis!
  • pernilla92
    MaTik skrev 2017-10-04 09:22:02 följande:

Hur är er hy? Jag är sjukt flottig i ansiktet och har fått en massa småfinnar på hakan. Ska man inte stråla som gravid? ;) 

Har fått en del finnar. Brukar sällan ha det i vanliga fall. Stora finnar dessutom. Trodde med att man skulle få skina lite. Men så kul ska jag väl inte få ha det haha :)
Svar på tråden Bf juni 2018