• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • appleandhoney
    andromedae skrev 2017-10-04 20:34:14 följande:

Knappt några och de jag har (ömma bröstvårtor och molvärk) kan lika bra vara lutinus (progesterontabletter, gjort IVF).

Lät lovande tycker jag, med mins andra två grav kom symptomerna gradvis. Runt v 7 började jag må illa och få hot flashes. Nu är det Mest massa kisse besök ( konstigt känns det som) ömmande bröst och magvärk.

Grattis till alla fina pluss
  • Ippaas

Hej!

Har nyligen plussat efter 1,5 års försök.. senaste tre månaderna har jag dock struntat i allt vad ägglossning, mens mm heter... så nu har jag inte den blekaste om när min senaste mens var...

Men enligt digitalt test där det stod "gravid 2-3 v" så borde det väl innebära kring v 5? Eller vad säger ni? I så fall borde ju BF vara i juni om jag inte är helt ute och cyklar...

Ska på VUL 23/10 så då får vi i alla fall veta.

Hur går det för er andra? :)

• TheRealMe

Grattis till alla som har plussat. Ska bli spännande och följa varann. Är det några fler som ska vul? Jag har en tid 24/10. Nervös!!!

• andromedae
    Tinilina skrev 2017-10-04 23:45:13 följande:

någon mer än jag som ska ploppa ut första ungen? :)

Jag :)
    TheRealMe skrev 2017-10-05 00:25:29 följande:

Grattis till alla som har plussat. Ska bli spännande och följa varann. Är det några fler som ska vul? Jag har en tid 24/10. Nervös!!!

Ja, i och med att vi gör ivf. Har tid 16/10. Sjukt nervös att jag ska få missfall innan dess eller att det ska visa MA då.

Aug-15 MA v.12, jan-16 MF v.10, IVF FET1 aug-17 kemisk grav.
  • TheRealMe
    andromedae skrev 2017-10-05 00:31:41 följande:
    Jag :)
    TheRealMe skrev 2017-10-05 00:25:29 följande:

Ja, i och med att vi gör ivf. Har tid 16/10. Sjukt nervös att jag ska få missfall innan dess eller att det ska visa MA då.

Aug-15 MA v.12, jan-16 MF v.10, IVF FET1 aug-17 kemisk grav.
    Jag förstår dig. Är i samma situation. Vi gjorde oxå ivf då vi har försökt i över 3 år med att få ett syskon. Våran dotter är 5 år nu o hon kom på andra försöket naturligt men sen när vi ville ha en till så gick det inte. Så detta är vårat andra ivf. O nu håller man verkligen tummarna till att det ska gå vägen. Hur gick det med eran ivf-resa?
  • lilaemma
    öland88 skrev 2017-10-05 06:38:59 följande:

God morgon!!!

Nu har jag gjort 5 test. Från 2 olika företag.

Alla visar "spökstreck".

Vad tror ni?

Har du en bild? Annars är det " bara" att vänta och se. Det fördubblas var tredje dag så snart borde det synas tydligt om det är nått som växer som det ska...
  • öland88
    lilaemma skrev 2017-10-05 06:55:33 följande:

Har du en bild? Annars är det " bara" att vänta och se. Det fördubblas var tredje dag så snart borde det synas tydligt om det är nått som växer som det ska...

De syns bättre i verkligheten.
Svar på tråden Bf juni 2018