Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hejsan
Hoppa också in på denna tråden,
Plussade igår, bf 8 juni ????
Knappt några och de jag har (ömma bröstvårtor och molvärk) kan lika bra vara lutinus (progesterontabletter, gjort IVF).
Hej!
Har nyligen plussat efter 1,5 års försök.. senaste tre månaderna har jag dock struntat i allt vad ägglossning, mens mm heter... så nu har jag inte den blekaste om när min senaste mens var...
Men enligt digitalt test där det stod "gravid 2-3 v" så borde det väl innebära kring v 5? Eller vad säger ni? I så fall borde ju BF vara i juni om jag inte är helt ute och cyklar...
Ska på VUL 23/10 så då får vi i alla fall veta.
Hur går det för er andra? :)
någon mer än jag som ska ploppa ut första ungen? :)
Grattis till alla som har plussat. Ska bli spännande och följa varann. Är det några fler som ska vul? Jag har en tid 24/10. Nervös!!!
någon mer än jag som ska ploppa ut första ungen? :)
Grattis till alla som har plussat. Ska bli spännande och följa varann. Är det några fler som ska vul? Jag har en tid 24/10. Nervös!!!
När kontaktar man barnmorskan? Egentligen. Känns som jag glömt allt. Det var 5 år sen sist.
God morgon!!!
Nu har jag gjort 5 test. Från 2 olika företag.
Alla visar "spökstreck".
Vad tror ni?
Har du en bild? Annars är det " bara" att vänta och se. Det fördubblas var tredje dag så snart borde det synas tydligt om det är nått som växer som det ska...