Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Äter ni folsyra?
Hej! Jag går in i v 6 imorgon och har beräknad förlossning ca 30/5 2018. Känner dock inga tecken alls på att jag är gravid vilket gör mig hemskt orolig. Med min dotter ver jag att jag mådde illa och spydde i V6 och hade även molvärk i magen. Nu känner jag ju inget av det eller något annat helker dessvärre. Är det ett tecken på att allt inte står rätt till tror ni? Så orolig. Har första tiden hos barnmorskan om en vecka.
Tjena brudar.
Har en fundering.
Tog precis ett digitalt test med veckoind.
Fick gravid 2-3.
Jag är fundersam och så himla nyfiken just nu då jag hade mens sist mellan 6-12/9,äl-dag enligt min app 23/9.
Jag har BIM på lördag 7/10 och jag plussade redan i söndags BIM-6 starkt positivt på CB early(morgonurin)
Svagt svagt positivt på BIM-9 med rfsu(ej morgonurin)
Och nu med digitalt,och hade hållt mig enbart 1 timme.
Har jag haft äl tidigare (direkt efter mensen) eller har jag bara mkt hcg? Haha
Kan det vara tvillingar tro? :)
Man kanske ska ringa och boka tid för vul om ett par veckor?
Jag är helt i chock redan,och skapligt nervös.
Efter mitt ma i augusti är jag livrädd att myran inte vill stanna denna gång heller. Men jag får tänka positivt :)
Enligt min app går jag in i vecka 5 imorgon (:
Tjena brudar.
Har en fundering.
Tog precis ett digitalt test med veckoind.
Fick gravid 2-3.
Jag är fundersam och så himla nyfiken just nu då jag hade mens sist mellan 6-12/9,äl-dag enligt min app 23/9.
Jag har BIM på lördag 7/10 och jag plussade redan i söndags BIM-6 starkt positivt på CB early(morgonurin)
Svagt svagt positivt på BIM-9 med rfsu(ej morgonurin)
Och nu med digitalt,och hade hållt mig enbart 1 timme.
Har jag haft äl tidigare (direkt efter mensen) eller har jag bara mkt hcg? Haha
Kan det vara tvillingar tro? :)
Man kanske ska ringa och boka tid för vul om ett par veckor?
Jag är helt i chock redan,och skapligt nervös.
Efter mitt ma i augusti är jag livrädd att myran inte vill stanna denna gång heller. Men jag får tänka positivt :)
Enligt min app går jag in i vecka 5 imorgon (:
På vilket sätt har din app koll på din äl? Testar du temperatur och ältest eller är det bara på tidigare cykler den baserar sig? Troligast är nog tidigare äl eller att du har höga och bra hormonhalter, men spännande är det allt ;) ( eftersom du fick starkt plus så tidigt skulle jah mer luta åt tidigare äl - tvillingar implanteras ju inte tidigare, men kan, ibland, öka snabbare... Även om de inte alltid gör det...)
Nu har det slutat ömma i brösten iallafall, så nu blir jag ännu mer säker på att jag har / får ett missfall, testet visar starkt posetivt men de kan de ju göra endå tänker jag,
Nu har det slutat ömma i brösten iallafall, så nu blir jag ännu mer säker på att jag har / får ett missfall, testet visar starkt posetivt men de kan de ju göra endå tänker jag,
Hej, är gruppen bara för första gångs föräldrar?
Ja precis,den baserar sig på tidigare cykler.
Har stämt på precis datumet hela tiden,trots graviditeten i juni-aug. Jag tempar inte och jag har inte tagit äl tester.
Vi sa att blir det så blir det :)
Men är det vanligt att ha äl typ direkt efter mensen? Haha
Längtar efter ett vul så man kan få se på ett ungefär hur långt gången man är. Läskigt satan.
Var på ett vul i vecka 8 sist. Och då såg dom inget foster,enbart gulesäck och hinnsäck. Dom sa att graviditeten avstannat i vecka 6. Så det är en skräckupplevelse för mig.
Va kul att det fler som väntar nummer fem - här en till :)