Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Femte smset för dagen rullade precis in från vänner och bekanta med en text som typ lyder: har det hänt nåt än? Fortfarande lugnt? Känner du nåt? Men har det inte hänt nåt än? Jag bara svarar: NÄäääääääääääjjjjj. Är redan skitless, sluta påminn mig din idiot. Eller ja så vill jag svara, men lindar in det i bomull lite än så länge, får väl se hur välemballagerat svaret är på typ bf+12...
Undrar om folk i ens närhet tror att man inte vill tala om för hela världen när bebisen kommer, så dom måste fråga... Bara för detta så ska jag övertala sambon och familj å inte säga nått
Usch, avskyr det!
Jag ligger på sängen med molvärk, mannen tycker att vi ska åka till Hornbach men jag känner mig inte alltför sugen faktiskt samtidigt så är det skittråkigt att bara ligga här, fast jag är förvisso trött.., Gah, blir tokig!
Hur fördriver ni andra tiden?
Stilla lugnt här med. Nu har man gått över en vecka och ställer in mig på en vecka till.
Vill inte ha på midsommar då jag väldigt gärna vill fira den med mina pojkar..
Vill väldigt gärna att bebis ska komma imorgon så hoppas det sätter igång ordentligt ikväll.
Letar ständigt efter tecken på smärta, vattenavgång mm.
Har matat hönorna och kaninerna nu på morgonen, så nu tänker jag trimma gräset en stund..
motivationen är så låg!!
Har dessutom hemorrojder från hell!! (
Usch, avskyr det!
Jag ligger på sängen med molvärk, mannen tycker att vi ska åka till Hornbach men jag känner mig inte alltför sugen faktiskt samtidigt så är det skittråkigt att bara ligga här, fast jag är förvisso trött.., Gah, blir tokig!
Usch, avskyr det!
Usch, avskyr det!
Åh, jag blir så avundsjuk på alla som kan göra storkok och frysa in! Vi har bara en "halv" frys, så den är ju full efter inköp av en veckas mat, typ..
Igår eftermiddag va droppen för mig känns som att min kropp är oförmögen till den där sista detaljen att barnet ska ut också. Mentalt helt slut o extremt trött på förvärkar, FRÅGOR, ryggont o trötthet o vill faktiskt inte mer nu... Nåt ska man väl ha för att det faktiskt var lätt att bli gravid, känns som att jag blir hånad till att jag då kommer få va det för alltid... Sambon försökte lugnt igår med att det är faktiskt bara några dagar kvar tills det är över men hjälpte sådär... bf+9 o borde väl inte klaga egentligen...
Jag brukar vara en sådan som har väldigt svårt att sitta still annars, som alltid har någonting som måste göras men när bf passerades så försvann all ork och jag har inte ens barnen hemma nu heller men orkar ändå ingenting. Har inte ens varit utanför dörren idag utan skickade mannen till affären medans jag tvättade håret (det mest ansträngande jag gjort idag) och la mig på soffan igen. Tänkte ge oss på ett parti kort nu och sen vill jag bara sova tills värkarna drar igång vilket inte känns som om det blir ikväll då jag nu har noll känningar.
Hoppas att vi väldigt snart slipper att våndas mer.