• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Krocki1
    evve88 skrev 2018-06-17 22:53:34 följande:

Ja nu blev jag inlagd här med blodtrycks medicin och blir eventuellt igångsättning imorgon! Såååå nervös.

Ligger en mamma här i rummet nära och krystar för fullt och jäääääävlar vad hon skriker. Blir man ju inte mindre nervös....!! Även om man gjort de förr. Mannen är hemma och roddar med barnvakt och kommer hit snart igen. Känns skönt att dom har koll!

Skönt att du är på rätt ställe. Spännande, hoppas du får träffa din lilla skatt idag
  • Utvandraren2
    Workingmom skrev 2018-06-18 06:55:21 följande:

Du och jag Kia.. det verkar som vi fött för många barn så kroppen bara retas med oss!

Roligt att bebisarna börjar droppa ner nu. Idag har jag 9 dagar över tiden och nu kom det även lite regn i vårt torra Norrland!

Idag kommer även mina pojkar hem från sin pappa, så allt blir lite krångligare/mer spännande om det bär av till BB.

På onsdag ska BM ringa för att boka in mig på överburenhetskontroll.

Men om allt ser bra ut får den gärna stanna där till nästa vecka.

Även om jag är sjukt less på detta nu.

Nåväl, off to work!

Grattis alla nyblivna mammor! Nu väntar nästa spännande resa!

Till JOBBET? Wow, bra jobbat! Hur i all världen orkar du det? Jag har ju haft en lätt graviditet, men jag känner att det är bra att få gå hemma nu. Och så två pojkar att ta hand om på fritiden. Du sätter verkligen saker i perspektiv för en förstagångsfödande som mig. :)
  • Krocki1

I natt hade jag inga förvärkar.

Skulle verkligen vilja att han kommer ut så vi hinner hem till midsommar.

Men han verkar trivas där inne.

Hinnsvepning på onsdag igen, känns långt dit fast det inte är så. Jag är bara extremt otålig!

• evve88
    Krocki1 skrev 2018-06-18 07:35:00 följande:

Skönt att du är på rätt ställe. Spännande, hoppas du får träffa din lilla skatt idag

Ja det är skönt att vara här så dom har koll! Blodtrycks medicinen har bra verkan i alla fall för nu på morgonen hade det gått ner men har fortfarande väldig huvudvärk. Får se om det blir igångsättning eller om jag får gå hem på medicinen, får se vad dom säger senare under dagen. Hur går de för dig? :)
  • Kia82
    Workingmom skrev 2018-06-18 06:55:21 följande:

Du och jag Kia.. det verkar som vi fött för många barn så kroppen bara retas med oss!

Roligt att bebisarna börjar droppa ner nu. Idag har jag 9 dagar över tiden och nu kom det även lite regn i vårt torra Norrland!

Idag kommer även mina pojkar hem från sin pappa, så allt blir lite krångligare/mer spännande om det bär av till BB.

På onsdag ska BM ringa för att boka in mig på överburenhetskontroll.

Men om allt ser bra ut får den gärna stanna där till nästa vecka.

Även om jag är sjukt less på detta nu.

Nåväl, off to work!

Grattis alla nyblivna mammor! Nu väntar nästa spännande resa!

Ja, jag har aldrig varit med om något liknande, vad får kroppen ut av att luras!?

En positiv sak är ju åtminstone att igår kände jag mig helt förstoppad men nu rasslade det till ordentligt. Tänk att man kan bli så glad för en sådan sak. Sovit typ 3-4 h inatt och har huvudvärk som hållit i sig från inatt. Buhu...

Sjukt less är bara förnamnet, trodde att vi skulle ha våran lillebror hos oss nu! Kom igen, nu är det vår tur!!

Ja, grattis till alla er andra!
  • evve88

Här blir det igångsättning idag. Är så taggad men så sjukligt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Känns helt sjukt att hon snart är här! <3

• Kia82
    evve88 skrev 2018-06-18 10:21:18 följande:

Här blir det igångsättning idag. Är så taggad men så sjukligt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Känns helt sjukt att hon snart är här! <3

Åhh, så nära nu. Lycka till, snart är hon här!
  • Kia82
    FairyL skrev 2018-06-17 21:28:23 följande:

Jag åkte in för en koll pga två mindre blödningar imorse och några timmar senare blev det akut snitt, och jag har blivit mamma!!! Pojken är lite liten och har lågt blodsocker så vi får vara på BB och får lite extra behandlingar.

Där ser man så kvickt det kan hända! Stort grattis!
  • evve88
    Kia82 skrev 2018-06-18 10:30:13 följande:

Åhh, så nära nu. Lycka till, snart är hon här!

Tack!! <3