• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Moorii
    FairyL skrev 2018-06-17 21:28:23 följande:

Jag åkte in för en koll pga två mindre blödningar imorse och några timmar senare blev det akut snitt, och jag har blivit mamma!!! Pojken är lite liten och har lågt blodsocker så vi får vara på BB och får lite extra behandlingar.

Oj! Grattis till pojken! <3 Hur kommer det sig att det blev akut snitt, om du vill säga?
  • Bubbel85

Jag åkte in för en koll pga två mindre blödningar imorse och några timmar senare blev det akut snitt, och jag har blivit mamma!!! Pojken är lite liten och har lågt blodsocker så vi får vara på BB och får lite extra behandlingar.

Ååå grattis! Hoppas ni mår bra trots allt!
  • Sjuttiosjuan

Åh, stort grattis!!!!
  • Utvandraren2

Åå, grattis FairyL! Nu verkar det som att bebisarna kommer att komma på löpande band. <3

Det är så spännande att följa er nu! Blir så rörd när jag läser att det är otroligt hur man kan älska en liten varelse så mycket, det tror jag på! Längtar tills det blir min tur!

• evve88
    Sjuttiosjuan skrev 2018-06-17 21:15:43 följande:

Ja, det gick faktiskt över förväntan. Var som sagt väldigt nervös innan. Men snart har du också din skatt hos dig<3

Ja nu blev jag inlagd här med blodtrycks medicin och blir eventuellt igångsättning imorgon! Såååå nervös.

Ligger en mamma här i rummet nära och krystar för fullt och jäääääävlar vad hon skriker. Blir man ju inte mindre nervös....!! Även om man gjort de förr. Mannen är hemma och roddar med barnvakt och kommer hit snart igen. Känns skönt att dom har koll!
  • evve88

Åh massa Grattis!! <3
  • Sjuttiosjuan
    evve88 skrev 2018-06-17 22:53:34 följande:

Ja nu blev jag inlagd här med blodtrycks medicin och blir eventuellt igångsättning imorgon! Såååå nervös.

Ligger en mamma här i rummet nära och krystar för fullt och jäääääävlar vad hon skriker. Blir man ju inte mindre nervös....!! Även om man gjort de förr. Mannen är hemma och roddar med barnvakt och kommer hit snart igen. Känns skönt att dom har koll!

Haha, snart hör du barnskrik därinifrån:)

Lycka till nu!!
  • Kia82

Och efter några timmar avtog mitt IGEN, jag tror att min kropp har glömt hur man gör!!? Bm-besök kl 9. Kan inte vattnet bara börja att forsa nu!!

• Utvandraren2
    Kia82 skrev 2018-06-18 06:47:15 följande:

Och efter några timmar avtog mitt IGEN, jag tror att min kropp har glömt hur man gör!!? Bm-besök kl 9. Kan inte vattnet bara börja att forsa nu!!

Nejmen! Vad frustrerande! Men nu kan det iaf inte vara långt kvar, du har ju fått värkar iaf. Tänker på dig!
  • Workingmom
    Kia82 skrev 2018-06-18 06:47:15 följande:

Du och jag Kia.. det verkar som vi fött för många barn så kroppen bara retas med oss!

Roligt att bebisarna börjar droppa ner nu. Idag har jag 9 dagar över tiden och nu kom det även lite regn i vårt torra Norrland!

Idag kommer även mina pojkar hem från sin pappa, så allt blir lite krångligare/mer spännande om det bär av till BB.

På onsdag ska BM ringa för att boka in mig på överburenhetskontroll.

Men om allt ser bra ut får den gärna stanna där till nästa vecka.

Även om jag är sjukt less på detta nu.

Nåväl, off to work!

Grattis alla nyblivna mammor! Nu väntar nästa spännande resa!