• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Krocki1

Har fortfarande bara en värk var 10 min, ska försöka mig på ett ärligt försök att somna om efter en liten runda med hunden.

• Alisee

Sista dagen i juni kom vår pojke efter en lång och kämpig förlossning. Men nu mår vi alla bra och det är fortfarande overkligt att han är här!

• Bubbel85
    Alisee skrev 2018-07-01 05:31:27 följande:

Sista dagen i juni kom vår pojke efter en lång och kämpig förlossning. Men nu mår vi alla bra och det är fortfarande overkligt att han är här!

Stort grattis! :) jobbigt med förlossningen men skönt att ni mår bra!
  • Elvipe

Jag hade bf den 26e och är på BF+5 idag. Börjar kännas som ett rejält psykiskt spel. Börjat bli så himla orolig inför förlossningen samtidigt som jag bara vill att det ska starta för att slippa gå runt med den här olidliga väntan.

0 känningar.

• Moorii
    Alisee skrev 2018-07-01 05:31:27 följande:

Bra jobbat och stort grattis till er lille son! :)
  • Moorii
    Krocki1 skrev 2018-07-01 04:00:44 följande:

Har fortfarande bara en värk var 10 min, ska försöka mig på ett ärligt försök att somna om efter en liten runda med hunden.

Hur går det för dig??
  • Moorii

Bf+7 då och här har inte hänt något inatt. Vaknade nyss också, men 8 är helt klart sovmorgon så det är ok :) Misstänker att inget händer innan imorgon, så den stora frågan är.. Vara med i lottningen eller inte? Hur hade ni gjort?

• Elvipe
    Moorii skrev 2018-07-01 08:18:23 följande:

Bf+7 då och här har inte hänt något inatt. Vaknade nyss också, men 8 är helt klart sovmorgon så det är ok :) Misstänker att inget händer innan imorgon, så den stora frågan är.. Vara med i lottningen eller inte? Hur hade ni gjort?

Jag hade nog varit med, du kan ju alltid ångra dig om det skulle kännas helt fel!
  • Moorii
    Elvipe skrev 2018-07-01 08:46:53 följande:

Jag hade nog varit med, du kan ju alltid ångra dig om det skulle kännas helt fel!

Jo, det är sant. Kanske lika bra att åka dit och se vad som händer!
  • evve88
    Moorii skrev 2018-07-01 08:18:23 följande:

Jag har blivit igångsatt båda mina förlossningar, första gick alldeles för fort och andra blev som en dröm! Jag hade nog vart med i lottningen, man vill ju bara ha ut bebis i slutet :)