Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Har fortfarande bara en värk var 10 min, ska försöka mig på ett ärligt försök att somna om efter en liten runda med hunden.
Sista dagen i juni kom vår pojke efter en lång och kämpig förlossning. Men nu mår vi alla bra och det är fortfarande overkligt att han är här!
Sista dagen i juni kom vår pojke efter en lång och kämpig förlossning. Men nu mår vi alla bra och det är fortfarande overkligt att han är här!
Jag hade bf den 26e och är på BF+5 idag. Börjar kännas som ett rejält psykiskt spel. Börjat bli så himla orolig inför förlossningen samtidigt som jag bara vill att det ska starta för att slippa gå runt med den här olidliga väntan.
0 känningar.
Har fortfarande bara en värk var 10 min, ska försöka mig på ett ärligt försök att somna om efter en liten runda med hunden.
Bf+7 då och här har inte hänt något inatt. Vaknade nyss också, men 8 är helt klart sovmorgon så det är ok :) Misstänker att inget händer innan imorgon, så den stora frågan är.. Vara med i lottningen eller inte? Hur hade ni gjort?
Bf+7 då och här har inte hänt något inatt. Vaknade nyss också, men 8 är helt klart sovmorgon så det är ok :) Misstänker att inget händer innan imorgon, så den stora frågan är.. Vara med i lottningen eller inte? Hur hade ni gjort?
Jag hade nog varit med, du kan ju alltid ångra dig om det skulle kännas helt fel!