Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Vaknade kl 3 med värkar var 10 minut. Nu är det vart 15 minut, men regelbundet. Så nu blir det spännande. Vid två på 10 minuter åker vi in, bor ju 5 min ifrån sjukhuset. :)
Vaknade kl 3 med värkar var 10 minut. Nu är det vart 15 minut, men regelbundet. Så nu blir det spännande. Vid två på 10 minuter åker vi in, bor ju 5 min ifrån sjukhuset. :)
Japp, första barnet. Jag var öppen 9 centimeter.. Så var bra nära, men tyvärr stannade det av. :( Sen så ja.. Jag skulle ju snittats vaken med bedövning, men ingen bedövning fungerade så det blev nedsövning vilket var ledsamt då jag missade ankomsten av min bebis och "första" goset osv..
Jag mår illa idag för andra dagen i rad. Ni vet som när man är på väg att bli magsjuk. Tror ni att man bör kolla upp det eller kan det vara ett tecken på att nåt är på G eller helt enkelt bara en eventuell kräksjuka på gång? Eller allmänt gravdillamående som kommer tillbaka såhär i slutet:S
Min slempropp gick ju förra veckan. Jag undrar hur mkt ?slem? det kan finnas där inne. Igår och idag har jag haft som ägglossningsflytningar som är blodblandade.
Så undrar om det är mer propp eller bara flytningar.
Har lite molvärk fram i magen ff, känner mest av det när jag ligger ner.
Svärmor är hos oss i helgen så hade varit underbart om han ville komma ut nu.
Jag mår illa idag för andra dagen i rad. Ni vet som när man är på väg att bli magsjuk. Tror ni att man bör kolla upp det eller kan det vara ett tecken på att nåt är på G eller helt enkelt bara en eventuell kräksjuka på gång? Eller allmänt gravdillamående som kommer tillbaka såhär i slutet:S
Hoppas du har fått din bebis nu. :)
Min slempropp gick ju förra veckan. Jag undrar hur mkt ?slem? det kan finnas där inne. Igår och idag har jag haft som ägglossningsflytningar som är blodblandade.
Så undrar om det är mer propp eller bara flytningar.
Har lite molvärk fram i magen ff, känner mest av det när jag ligger ner.
Svärmor är hos oss i helgen så hade varit underbart om han ville komma ut nu.
Ring förlossningen och fråga, jag mådde bara illa av smärta förra gången.
Kan det vara så att bebben trycker på
Någon nerv som gör att du mår illa?