Bf juni 2018
9 dagar till bf. Idag blir det medeltidsmarknad och dop
9 dagar till bf. Idag blir det medeltidsmarknad och dop
Jävla skit, vaknade inatt kvart i två och hade bara känslan att nu är de dags. En halvtimme senare kommer molvärken i magen och går bak i ryggen, yes tänker jag tjänar en vecka tidigt Fortsätter komma värkar ganska regelbundet med 5-10 min mellan varar ca minuten. Sen minns jag att om man tar Alvedon så försvinner ofta pinvärkar men inte riktiga värkar, så jag knallar ner i köket och tar en Alvedon för lurad ska jag minsann inte bli! Värmer vetekudde som jag lindar runt magen och somnar. Vaknar igen kvart i 6 då har värkar avtagit. Pratar iaf med sambon som ska på jobb och säger att jag ringer om det blir något mer... Kollar lite på mobilen och somnar om igen. Fan å, va snuvad jag känner mig
Precis så har jag också haft inatt! Avtog lite i några timmar nu på morgonen så det blev bara någon värk i timmen men nu börjar det stråla bak i ryggen också när det kommer en värk så jag börjar våga tro och hoppas på att det är på g!
Hoppas det ändrar sig för dig och kommer igång igen!! För mig är det inte heller "livat" direkt. Kommer någon värk några gånger i timmen men de håller i längre nu.. man vill ju bara att det ska bli regelbundet och kännas ordentligt så man vet att det är igång på riktigt! Usch stackare.. håller tummarna för att det drar igång för dig igen så dagen känns bättre ????????
Blir nästan avundsjuk på dig workingmom som har snittid imorgon :-* Själ v har jag 2 nätter denna veckan som vart förstörda av värkar utan resultat :-| natten till måndag och natten till idag, förvisso är nattens smärtor kvar och kommer och går. Jag vågar ändå inte hoppas! Hur är de där med tappen, kände igår och den känns som en överläpp. Vad betyder det?
Bf på måndag
Blir nästan avundsjuk på dig workingmom som har snittid imorgon :-* Själ v har jag 2 nätter denna veckan som vart förstörda av värkar utan resultat :-| natten till måndag och natten till idag, förvisso är nattens smärtor kvar och kommer och går. Jag vågar ändå inte hoppas! Hur är de där med tappen, kände igår och den känns som en överläpp. Vad betyder det?
Bf på måndag
Vad många vi är som legat inatt vakna Med förvärkar :p haha. Synd vi inte var alla tillsammans så man åtminstone hade haft nån att prata med :p låg också vaken över en timma med värk och sammandragningar men inte så tydliga toppar och dalar utan med molande. Var dessutom såå dålig i magen igår och sprang på toa massa gånger. Så inatt när mannen hörde tarmarna jobba så sa han ?du behöver säkert bara bajsa det är nog ingen bebis? ja men haha tack precis det man vill höra!! Bebis kontra bajs... haha
Eller hur!!! Så himla segt när de luras natt efter natt. Igår hade jag dessutom ont heeela dagen. Kan ju hoppas de gör nån nytta i alla fall <3
Legat med molvärk i rygg o mage hela natten nu, hoppas det är något på gång! Tagit en alvedon o ska försöka sova nu o förhoppningsvis invänta värkar under morgondagen... Bf +6 imorgon...
Är den hård som en "nästipp" är den omogen. Ska vara mjuk, som du säger, som en överläpp. Alt ett moget hallon.
Men vad det säger vet jag egentligen inte då allt är individuellt på hur snabbt den sen går från omogen till mogen för att utplånas helt.
Kan ju vara veckor, dagar eller timmar :-/