Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Det här med kaffe alltså.
Jag älskar kaffe, kaffe är min drog.
Men nu under graviditeten har jag ju mått illa hela tiden (v 12 på söndag) och jag kan inte dricka kaffe för det smakar bara skit. Jag hade ju inte tänkt dricka 10 koppar om dagen, men om jag bara hade fått en liten morgon kaffe skulle jag bli lycklig. Det går väl över men ville bara gnälla lite!
Längtar till v 13 och hoppas illamåendet försvinner då. Mina ligament spökar också.
Någon som frusit mycket och vet om det går över efter vecka 12-13? Det är tortyr.
Jag fryser också sååå mycket! Tycker att det är olidligt kallt i vår lägenhet medans sambon går runt i kortärmat. Jag blir verkligen skakig. Har sovit med strumpor, tröja och två täcken. Tänker att jag ska fråga min bm så det inte kan bero på någon typ av brist i kroppen? Räddningen är att ta en varm dusch.
Jag är gravid med mitt andra barn och har haft SÅ mkt mer symptom nu än sist. Åtminstone vad jag minns. Sist hade jag ömma bröst i några veckor och mådde sedan väldigt bra hela graviditeten. Den här gången mår jag illa till och från (inte spytt), är sjukt osugen på mat men extra törstig. Kan inte heller dricka kaffe, jag som egentligen verkligen är en kaffedrickare. Blir lätt illamående av tanken. Jag är i vecka 9 idag om mina beräkningar stämmer.
Syns det något på era magar ännu, ni som är runt v 12-13?
Jag väntar mitt första barn och har beräknat bf 12 juni.
Är extremt trött och känner mig svullen.
Jag är i slutet på vecka 11 och det syns ingenting på mig än så länge :) bara att jag ser lite svullen ut. Men som någon annan skrev kan jag inte heller dra in magen längre så det börjar väl trycka sig utåt antar jag. :)
Syns det något på era magar ännu, ni som är runt v 12-13?
Hej på er alla. Måste fråga.... jag är i v 10 (9+3) & alla mina gravidsymptom är borta!!! Blir så fruktansvärt orolig. Från att ha mått illa varit förstoppad yr trött sur uppblåst.... tio ingenting. Nu är jag så rädd att lillen döttdärinne. Hur är för er andra. ... kan symtomen plötsligt försvinna utan fara för barnet? Har UL bilar på fredag men håller på att gå sönder av oro. Har nån annan upplevt samma o det ändå gått vögen?