• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Erica1985
    Johanna1991 skrev 2017-11-28 15:26:42 följande:

Vart i Skåne bor ni????? själv bor jag i Huaröd !

Södra Sandby bor jag i
  • Tilja
    Johanna1991 skrev 2017-11-28 15:26:42 följande:

Vart i Skåne bor ni????? själv bor jag i Huaröd !

Erica1985 skrev 2017-11-28 16:56:47 följande:
    Södra Sandby bor jag i
    Lund :)

• Moorii

Jag är i vecka 11 nu (10+2) och sen en vecka tillbaka drygt så har illamåendet börjat försvinna. Det kommer fortfarande ibland, som imorse då jag fick flera kväljningar, men sen inget alls under resten av dagen. Tröttheten är kvar, kanske inte lika mycket dock, och är fortfarande lite öm i brösten. Hur ser det ut för er andra i ungefär samma vecka, börjar era symtom bli färre? Jag minns att jag var i samma vecka runt jul 2015, och att illamåendet var borta i princip då med, men kan inte hjälpa att jag blir orolig ändå..

• Millagrstrom
    Lojsj92 skrev 2017-11-27 13:10:06 följande:

Spännande! Som vi känner nu så hoppar vi att ta reda på kön men det är verkligen svårt att låta bli att bli nyfikna!! :)

Ja men det tycker jag absolut vi ska göra! vet du hur man gör en hemlig grupp så som de gjort med den andra som var full nu?

Gick in och försökte fixa en grupp.

Man måste lägga till minst 1 vän för att skapa en grupp tydligen.

Ingen annan som vet hur man gör? Haha
  • Millagrstrom
    Elvipe skrev 2017-11-27 16:35:08 följande:

Vilka har ni berättat för än? Jag är i vecka 11 och vi tänkte berätta runt vecka 13-14. Hittills vet tre av mina bättre tjejkompisar, och för familjen berättar vi nog nästa vecka. Men tänker just på att "offentliggöra" det på sociala medier, finns risken att ngn tar illa upp för att man inte berättat det personligen först? Kommer berätta för mina föräldrar + svärisarna först.

Vi har berättat för min son,mina två närmsta vänninor,sambons och mina föräldrar och mina syskon.

Vi ska på kub på fredag,är sååå nervös. Haha

Så vi tänkte berätta för övriga inkl. Via sociala medier efter det.

Förutsatt att allt ser bra ut såklart (;

Är i vecka 12+5 då..
  • beme

Vecka 15 är här och idag har jag känt tydligt "fladder" för första gången. Skrattande

I övrigt mår jag faktiskt riktigt bra och har gjort det i några veckor. Är jag riktigt hungrig kan jag bli lite illamående, men det är inte alla gånger. Känner mig riktigt skonad med illamåendet överlag faktiskt, hade bara några veckor (4-5) som var riktigt illa och då aldrig något på morgonen.

Jag är just nu sugen på mjölk (den lille samlar visst på sig kalcium nu sägs det), ogillar godis (ovanligt för mig, men vant mig nu då det varit så sedan de allra första veckorna), drömmer mycket och kommer ofta ihåg drömmarna när jag vaknar (sägs vara vanligt som gravid, men jag blir ju helt slut, haha!).

Är helt övertygad om att det är en liten kille som växer där inne, bara en känsla jag har fått, men vi får väl se vid ultraljudet efter årsskiftet. ;)

Hur mår ni andra där ni är just nu? Några speciella sug eller saker ni ogillar och sådär? :)

"Once you become fearless, life becomes limitless"
  • Millagrstrom
    solrosen1980 skrev 2017-11-30 17:27:57 följande:

Idag har jag varit på kub och fick otroligt bra siffror. 1: 20000 vilket känns underbart.

Åh vad kul , grattis :)

Vi har kub imorgon.

Är så sjukt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
  • solrosen1980
    Millagrstrom skrev 2017-11-30 18:54:33 följande:
    Åh vad kul , grattis :)

Vi har kub imorgon.

Är så sjukt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
    Lycka till idag.
    Det kommer gå jättebra.
Svar på tråden Bf juni 2018