Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Ville bara meddela att jag nu stängt intagning för fler medlemmar på fb då vi är väldigt många.
Kul med skåningar! Flyttade precis från Malmö till södra Sandby i somras! Själv tycker jag knappt att jag märker av några symptom, sambon håller inte helt med mig ;)
Ville bara meddela att jag nu stängt intagning för fler medlemmar på fb då vi är väldigt många.
Här är en till med BF juni, den 18de plussade 14 sep på bim +2
Oh kul! Vi vill också flytta så småningom men det fpr bli när mannen är klar i skolan : )
Haha spännande det där med hur man uppfattar sig själv och hur abdra ser en ????
Vilken vecka är du i nu?
Hej Linnea12533. Jättetråkigt att höra om ditt ma. Jag vet hur tufft det är och vill försöka trösta dig lite.
Jag fick MA i somras. Fick veta det i v.8 men embryot hade stannat av redan på 5+4. Precis som du hade jag inga som helst gravidsymptom den gången. Jag fick sedan cytotectabletter i v.10 (efter flera vul) som jag tog den 8:e augusti. Läs inte på internet om tabletterna! Det gick jättebra och jag hade inte alls så ont som många skriver om. Så ta det bara lugnt!
Förutom blödningen av tabletterna så gick det en mens och nu är vi gravida igen. Idag är vi på 8+5 så det kan gå fort att bli gravid igen. Jag tyckte det kändes som en evighet bort när jag va där du är. Men helt ärligt kan det inte gå mycket fortare än så. Försök ta det lugnt. Du är inte ensam!
Jag beklagar verkligen ditt ma och önskar dig stort lycka till framöver, det kommer gå jättebra!
Är det fler som fått höra att ni ser gravida ut pga ögonen/ansiktet innan ni berättat för personen?
Nu har jag berättat för mina kollegor, men två av dem hann fråga mig innan och sa att det syntes i ansiktet/ögonen och när jag berättade var det fler som sa "Det visste vi redan, det syntes i dina ögon".
Haha, jag har aldrig hört talas om det innan och kan själv inte se det fastän jag ju tittar på mina egna ögon varje dag i spegeln. Jag undrar vad det är de ser?
Hej, hoppar in här! Vi väntar vårt andra barn med bf 7:nde juni :)