Vi som har plussat efter IVF hösten 2017
Ja just det, det hade jag glömt men såg det när jag kollade i listan :) lycka till i morgon!
Ja just det, det hade jag glömt men såg det när jag kollade i listan :) lycka till i morgon!
Imorse var vi på vår VUL, blev framflyttade ett par dagar. Så är i v.8+2 (v.9) och till min glädje såg man den lilla krabaten med ett tickande hjärta... allt såg bra ut, och växt ordentligt. Inget avvikande.
Vilken lättnad. Den känslan är helt obeskrivlig!! Var förberedd på det värsta, tom fostersäck! Men där var den... lille plutten.
I eftermiddags hade vi även inskrivning på MVC (barnmorskegruppen). Fick en underbar barnmorska som forskat inom IVF. Känner mig i trygga händer :)
Nu har vi också gjort RUL och allt var fint! Vilken lättnad och glädje :) Lycka till alla andra som ska ha ultraljud snart och grattis till alla som fått bra besked!
Var på vul idag och såg ett pickande hjärta. Lyckan är total! Är i V8+2.
Jo, visst var där en liten som skuttade runt i magen! Så underbart att se den. Helt underbart! Nu hem å fira lite :)
Ja, helt ofattbart.
Lycka till imorgon... hoppas hjärtat slår ännu starkare nu :)
Tack! :)
Har någon börjat tänka på namn?
Vi har börjat. Vi har en tjejnamn men inga för pojkar. Svårr tycker jag! Ni då?
Barnvagnar? Har någon bestämt vad ni ska ha?
Jag har också funderat på den men när jag såg den i affären tyckte jag inte att den var så snygg.. men jag får nog titta på den igen. Annars vet jag inte.