• Tösen88

Ruvare hösten 2017

Hej på er!

Tänkte att det vore kul och prova starta en liten tråd för oss ruvare och andra som kämpar, om det är någon som vill prata av sig och dela med sig av sin resa hittills :)

Själv är jag just nu inne på ruvdag 1 efter att fått en fin färsk blastocyst tillbaka. Så nu är det åter igen den lååånga väntan ;)

• Svar på tråden Ruvare hösten 2017
  • Västerås
    Blankt skrev 2017-10-20 20:52:43 följande:
    Trodde inte de satte in två längre.

Är de olika på olika ställen kanske?
    Vi fick välja och jag är 40 år så vi hade valet o frysa ett men det kanske inte klarar upptining. Det slutade med 2 tillbaka och ett i frysen som klarade sig från skåpet i sista sekund.
  • PinkRose
    missla skrev 2017-10-17 19:53:42 följande:

Hoppar in här jag också har testdag 24/10 och satte in en 5 dagars blastocyst 11/10. Tjuvtestade idag och det var dessvärre negativt men hoppet lever kvar :(. Förra gången fick jag + redan på rd 6.  

hej, hur går det för dig? har du tjuvtestat efter tisdags?
  • Aurora023

Jag testade igår på ruvardag 6, det blev blankt.

Men testade idag igen på r7 och jag fick ett plus!! Jag kan inte fatta att det är sant, så många år av testande och plötsligt är det två streck där!!

Mina symtom:

Svullen mage, kissnödigare men har inte kissat varje natt, ömmare bröst men det va värst de första dagarna efter återföringen. Så kort och gott ganska som vanligt!

• PinkRose
    Aurora023 skrev 2017-10-21 06:36:24 följande:

Men testade idag igen på r7 och jag fick ett plus!! Jag kan inte fatta att det är sant, så många år av testande och plötsligt är det två streck där!!

Mina symtom:

Svullen mage, kissnödigare men har inte kissat varje natt, ömmare bröst men det va värst de första dagarna efter återföringen. Så kort och gott ganska som vanligt!

Grattis!! superfint! fick du två starka streck? min td är på måndag och har fått två streck först från rd6 men inte så mycket starkare senast..

• Aurora023
    PinkRose skrev 2017-10-21 07:42:51 följande:

Grattis!! superfint! fick du två starka streck? min td är på måndag och har fått två streck först från rd6 men inte så mycket starkare senast..

Tack och grattis du med!!

Mina streck är svaga men det är en tydlig skillnad från igår!
  • hanna8911

Mina symtom:

Stort grattis!!
  • waldesten16

Mina symtom:

Stort grattis till dig ! Härligt att höra positiva nyheter att det går vägen för några av oss. Grattis igen !
  • Aurora023
    waldesten16 skrev 2017-10-21 09:55:14 följande:

Stort grattis till dig ! Härligt att höra positiva nyheter att det går vägen för några av oss. Grattis igen !

Super tack!!!
  • missla
    PinkRose skrev 2017-10-20 21:27:18 följande:

hej, hur går det för dig? har du tjuvtestat efter tisdags?

Ja testat varje dag men fortfarande inget + men inte heller någon mens. Antar att det är lutinus som skjuter upp den. Grattis alla ni som fått +!
Svar på tråden Ruvare hösten 2017