• Tösen88

Ruvare hösten 2017

Hej på er!

Tänkte att det vore kul och prova starta en liten tråd för oss ruvare och andra som kämpar, om det är någon som vill prata av sig och dela med sig av sin resa hittills :)

Själv är jag just nu inne på ruvdag 1 efter att fått en fin färsk blastocyst tillbaka. Så nu är det åter igen den lååånga väntan ;)

• Svar på tråden Ruvare hösten 2017
  • hanna8911

Idag fick jag en blödning på rd 13. Ska ta ett gravtest imorgon för säkerhets skull. Nya tag i december med det enda ägget vi fick till frysen!

• authentic
    hanna8911 skrev 2017-10-26 12:17:25 följande:

Idag fick jag en blödning på rd 13. Ska ta ett gravtest imorgon för säkerhets skull. Nya tag i december med det enda ägget vi fick till frysen!

Nej vad tråkigt Hanna :( hoppad bara att det var en fejkblödning eller vad man ska kalla det och att testet ändå är positivt.

Jag har inte vågat testa ännu och inte haft någon blödning heller.

Hoppas fortfarande att våra fredag den 13onde embryon ger tur med sig.
  • waldesten16
    hanna8911 skrev 2017-10-26 12:17:25 följande:

Beklagar och förstår din känsla. Stor kram
  • Västerås
    PinkRose skrev 2017-10-26 09:48:39 följande:

Har du ringt till dom och frågat om du skulle gå dit och kolla up? kram!

Ja de sa att vi skulle avvakta en vecka sen ta nytt test har tid 13/11

Har slutat blöda det varen heldag och resten spotting
  • PinkRose
    Västerås skrev 2017-10-26 23:20:36 följande:

Ja de sa att vi skulle avvakta en vecka sen ta nytt test har tid 13/11

Har slutat blöda det varen heldag och resten spotting

Ok, men bra att det slutade. du måste ta det lungt nu.
  • Västerås
    Aurora023 skrev 2017-10-26 10:18:19 följande:

1 av dom kan ju sitta kvar, så ge inte upp än!

Jag tog ett test idag och såg ingenting
  • Duochjagblirvi

Jag stod bara ut att vänta i 6 ruvardagar innan jag testade. Som tur var såg jag ett plus då???? är nu i vecka 14.

Det var första återföringen, så jag antar att vi hade tur.

• Längtan1988

Hej!

Ni som gjort ostimulerad FET vilken dag gjorde ni insättning? Fick ni ta Lutinus eller Crinone efter återföringen? Har gjort tre misslyckade insättningar väntar på min fjärde och hoppas på ett fint ägg på söndag!!

Trevlig helg:)

• authentic
    Längtan1988 skrev 2017-10-27 16:27:24 följande:

Hej!

Ni som gjort ostimulerad FET vilken dag gjorde ni insättning? Fick ni ta Lutinus eller Crinone efter återföringen? Har gjort tre misslyckade insättningar väntar på min fjärde och hoppas på ett fint ägg på söndag!!

Trevlig helg:)

Jag har gjort en ostimulerad FET och fick då sätta tillbaka på dag 6 efter utslag på ägglossningstester, eftersom min blasto var 6 dagar gammal när den tinades upp. Tog ingenting efteråt alls.

Hoppas allt går bra på söndag :)
Svar på tråden Ruvare hösten 2017