• Tösen88

Ruvare hösten 2017

Hej på er!

Tänkte att det vore kul och prova starta en liten tråd för oss ruvare och andra som kämpar, om det är någon som vill prata av sig och dela med sig av sin resa hittills :)

Själv är jag just nu inne på ruvdag 1 efter att fått en fin färsk blastocyst tillbaka. Så nu är det åter igen den lååånga väntan ;)

• Svar på tråden Ruvare hösten 2017
  • Cindy22

Varför får en del tillbaka 2 dagars och en del 5 dagars embryon? Är det någon skillnad på det? Jag är bara nyfiken på vad som avgör o så.

• Cindy22

Där sket det sej även denna gången.. Mensen kom nu, tre dagar för sent.... Fyfan...

Det gör så fruktansvärt ont att misslyckas. Så nära denna gång... Dagen före testdag. Fan.

Och det här var vårat sista försök...

Lycka till alla ni andra

• hanna8911
    Cindy22 skrev 2017-10-23 07:52:34 följande:

Där sket det sej även denna gången.. Mensen kom nu, tre dagar för sent.... Fyfan...

Det gör så fruktansvärt ont att misslyckas. Så nära denna gång... Dagen före testdag. Fan.

Lycka till alla ni andra

Styrkekram!
  • Tösen88
    Cindy22 skrev 2017-10-23 07:52:34 följande:

Lycka till alla ni andra

<3
  • fruavc

Hej! Här är ännu en ruvare. Ruvardag två efter FET med en sexdagars blastocyst. Testdag är 4 november. Har tre insättningar bakom mig, och inget har tagit sig. Jag har opererat bort båda äggledarna efter ett utomkveds 2012.

Håller tummarna för oss allihopa!

• PinkRose
    Cindy22 skrev 2017-10-22 19:54:53 följande:

Ok va kul. Har du tjuvtestat alltså *blink*

Jag tänker vänta till tisdag. Tror fortfarande att mensen kan komma närsomhelst...

Hur går det?

Jag fick två fina strecken imorse : )
  • Cindy22
    PinkRose skrev 2017-10-23 18:39:34 följande:

Hur går det?

Jag fick två fina strecken imorse : )

Grattis!

Själv fick jag mensen istället... Som vanligt
  • jeenniie83

Hej.

Ny här.

Satte in en 5 dagars blasto förra tisdag. Den lilla hade vart fryst så nu väntar vi otåligt på stt de ska bli 28/10.

• authentic
    hanna8911 skrev 2017-10-22 20:48:19 följande:
    Vad tråkigt att höra om ditt MA! Då hoppas jag våra "oturs embyon" visar sig vara tur!! Satte in samma dag som dig, en färsk 2 dagars. Känner inget mer än molvärk i ryggen som jag dock inte brukar ha innan mens men känns som om mensen kan komma när som...
    Hur går det för dig hanna8911, har du tjuvtestat något idag? Om man läser sådana där utvecklingsscheman så är det nog idag det ska ge utslag för första gången med ett 2-dagars. Jag vågar inte tjuvtesta själv ännu, man är ju så rädd för svaret.
  • hanna8911
    authentic skrev 2017-10-24 06:16:00 följande:
    Hur går det för dig hanna8911, har du tjuvtestat något idag? Om man läser sådana där utvecklingsscheman så är det nog idag det ska ge utslag för första gången med ett 2-dagars. Jag vågar inte tjuvtesta själv ännu, man är ju så rädd för svaret.
    Nej, har inte testat ännu?sist kom mesen exakt 2 veckor efter ovitrellen så tänkte vänta dena dagen med iallafall! men testar nog på tors/fre iallafall! Känns som om mensen ska komma när som...
Svar på tråden Ruvare hösten 2017