Horisonten skrev 2017-11-24 10:02:29 följande:
Hej allihopa. Hur mår ni? Jag är väldigt dålig på att vara aktiv här inne just nu. Då jag mår skit rent ut sagt. Var hos barnmorskan i måndags och gjorde första inskrivningssamtalet och tog provet. Bokade även ett tidigt ultraljus som blir den 20/12 <3
Sen vart jag hos vårdcentralen och fick lergigan Comp funkade jättebra på kvällen men inte sen dess. På onsdagen mådde jag så dåligt och trodde jag skulle kräkas när som helst men gick ändå men mådde galet illa. Så fick berätta för min chef hur det var då jag skulle ha möte med henne. Sen igår så kräktes jag flera gånger ock så även tabletten så var hemsk. Idag har jag hittills fått behålla tabletten men varit nära och kräkas flera gånger. :( Mår så jäkla dåligt och tar på mig så fysiskt och psykiskt. :( Så blir att ringa vårdcentralen igen och se om det finns något mer och göra. Iallafall så jag kan få en sjukskrivning,för detta går inte. Och detta är bara början det vet jag tyvärr. Och är bara i v7 6+1 idag.
Vill nog bara skriva av mig här. Hoppas ni andra mår mycket bättre än mig.
Åh fy! Jag lider verkligen med dig :( Hoppas du kan få nåt starkare utskrivet för det där låter verkligen vidrigt!
Jag har varit rätt körig i magen på sistone. Jag hade förstoppning i början av veckan och sedan dess har jag varit allmänt gasig och trög. Det går sakta men säkert åt rätt håll nu som tur är :) Så länge jag tänker på att inte äta riktig mat så mår jag helt okej. Men fasen vad tråkigt det är! Längtar tills den här perioden är över, och jag hoppas det blir innan jul, tänk vad trist att inte kunna äta på släktmiddagarna (jag gillar förvisso inte julmat, men potatis och vörtbröd är ju gott).