• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • seelmas

Hej! Åh så roligt att många plussat just nu! Jag plussade i tisdags efter ett helt år. Sååå efterlängtat! 

• Polkagrisen85
    Iowhannah skrev 2017-11-09 08:22:03 följande:
    Jag hade för mig att det var runt v 14 man gjorde kub. Tror jag gjorde det i v 14 med sonen. Men jag antar att de har ett spann på några veckor :)
    Mellan v 11-14 brukar d göras :) sån lång väntan :/ med mina tidigare barn fick ja göra vul runt v 6-7 och då vet man iaf att det är nåt där , nu får ja inte göra det och d känns jobbigt att gå ända till 27 dec :/
  • Pusselbiten88

Jag plussade för 11 dagar sen Skrattande och har fortfarande inte berättat för maken då han ska få digital test i farsdag present
    Vårt  3e barn och sista pusselbiten till våran familj Hjärta

• miachr78
    Walter1986 skrev 2017-11-09 10:21:34 följande:

Kan vi inte starta en hemlig fb grupp? Lättare att dela tankar dr tycker jag.

Låter som en bra idé :)
  • Iowhannah
    Walter1986 skrev 2017-11-09 10:21:34 följande:

Kan vi inte starta en hemlig fb grupp? Lättare att dela tankar dr tycker jag.

Det finns redan en. Leta i tråden tills du hittar NeaK och skriv PM till henne.
  • Polkagrisen85
    NeaK skrev 2017-11-02 12:36:19 följande:
    Alltså det var ett väldigt tidigt MF som jag egentligen inte visste om förens jag skulle köra igång med ÄL-tester.. Jag tog för säkerhets skulle både ett ÄL-test och gravtest och båga gav utslag.. Men jag hade då en vecka innan haft en blödning som jag trodde var mensen. Jag fortsatte att testa några dagar till och efter typ en vecka va gravtesten negativa igen. Så jag visste ju egentligen inte att jag var gravid men har tänkt på det rätt mkt under tiden och funderat på varför.. Men så klart finns det med nu vilket gör att jag inte heller riktigt vågar glädjas innan vecka 12 (även om det kan hända efter det så känns det mest som den kritiska perioden). så så länge jag inte får någon blödning nu efter plusset så tänker jag att jag väntar tills inskrivning och rutin UL.
    Inget som hör till inlägget men skulle vilja gå med i fb gruppen ? Men kan inte skriva privat till dig ?
  • Stellan88
    Malinwt skrev 2017-11-08 19:50:57 följande:

Stellan88 skicka ett meddelande till NeaK så lägger hon till dig i gruppen på fb :) jag vet inte hur man gör hehe..

Jag har skrivit till henne men har inte hänt något :( Är det bara hon som kan lägga till? 
  • Iowhannah
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-09 10:10:20 följande:

Jag plussade för 11 dagar sen  och har fortfarande inte berättat för maken då han ska få digital test i farsdag present

Vårt  3e barn och sista pusselbiten till våran familj 

Åh, vilken perfekt fars dagspresent! Imponerande att du har kunnat hålla dig från att berätta så länge!
  • Iowhannah
    Polkagrisen85 skrev 2017-11-09 10:46:34 följande:

Inget som hör till inlägget men skulle vilja gå med i fb gruppen ? Men kan inte skriva privat till dig ?

Du trycker på användarnamnet och sedan väljer du Nytt meddelande.
Svar på tråden Bf juli 2018