• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • Ankre018

Vi fick äntligen våra plus idag. Sonen beräknad bli storebror 18 Juli 2018. Som vi längtar!

• miachr78

Hej. Plussade igår :) Väntar nr 4 med bf i juli, denna blir en sladdis som man säger då mina barn är mellan 16-7 år. Bor i Linköping

• MaTery
    miachr78 skrev 2017-11-09 06:19:17 följande:

Hej. Plussade igår :) Väntar nr 4 med bf i juli, denna blir en sladdis som man säger då mina barn är mellan 16-7 år. Bor i Linköping

Då är vi i liknande sits. Mina barn är mellan 16-3 år. Väntar 4:e med:)!
  • Maajsan26

Jag vill gärna vara med! Fick svagt plus för två dagar sen men idag blev det mer bekräftat :)

Bf slutet på juli! Troligtvis vecka 4 nu, tidigt tidigt!

• smulan5
    Iowhannah skrev 2017-11-08 15:15:23 följande:

Är du över 35? Jag menar, känner sig gammal gör nog alla ibland ;)

Fyller 37 snart
  • miachr78
    smulan5 skrev 2017-11-09 07:44:37 följande:

Fyller 37 snart

Jag blir 39år om en vecka. Så äldst är du inte :)
  • Pusselbiten88
    Horisonten skrev 2017-11-08 07:39:55 följande:
    Så spännande. Längtar massor till att få börja gå till mvc och träffa min bm :) jajag antar det. Åh hur gamla är dina andra barn och hur gamal är du? Ne detta blir mitt 3 barn också. Dock min 5 graviditet. Hade 2 missfall i rad innan första barnet så. Men misstänker att jag antingen är hög hormonare eller känslig för hormoner. De 2 tidigare garviditeterna så har jag fått hypermiss gravidum så och mår ganska illa redan men okej än så länge ändå i jämförelse. Än så länge hanterbart. Dock så trött så jag har sådan huvudvärk men fick snuva förra veckan också så. Hur måt du? Mycket symptom? :)
    Ettan är 7 år och tvåan fyller snart 4 år =) och jag är 29år... 
    du då?

För mig är det 4e graviditeten. fick missfall efter första barnet.

Åh stackare hoppas du mår bättre denna gång! Jo jag mår ganska bra, illamående på morgonen som går över efter att jag har ätit =) trött och ömma bröst. Hoppas snuvan går över fort!
  • Iowhannah
    Polkagrisen85 skrev 2017-11-09 05:43:01 följande:

Kuben är ju oftast vid v 12;)

Jag hade för mig att det var runt v 14 man gjorde kub. Tror jag gjorde det i v 14 med sonen. Men jag antar att de har ett spann på några veckor :)
  • Iowhannah
    Ankre018 skrev 2017-11-09 05:51:51 följande:

Vi fick äntligen våra plus idag. Sonen beräknad bli storebror 18 Juli 2018. Som vi längtar!

Grattis! Har ni försökt länge? Hur gammal är blivande storebror?
Svar på tråden Bf juli 2018