Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
[quote=78185830][quote-nick]ensamärstark skrev 2017-11-12 20:19:51 följande:[/quote-nick]
[quote=78185830][quote-nick]ensamärstark skrev 2017-11-12 20:19:51 följande:[/quote-nick]
Jag ser en liten stegring på det digitala och dom blåa. Tänk på att det hcg:n höjs varannan dag <3
Stort grattis till ditt plus, och till lite choklad XD haha :)
Då är vi i liknande situation, jag plussade i går efter vårt första FET efter vårt första IVF-försök. <3 Bf den 19 juli.
Hej! Var med i den tråd Loomi skapat men såg nu att det fanns en annan :) Jag plussade igår för första gången någonsin efter vårt första IVF-försök :) Idag på eftermiddagen tog jag ett nytt test och det var precis lika starkt som det första så nu börjar jag våga tro på att det faktiskt är sant :) BF bör vara 15/7!
Hej alla!
Plus hos oss också efter många om och men.
Har 2 barn på 4 och 2,5 men också ca 7 missfall i bagaget och ett avbrytande i v12. Senaste missfallet var i augusti.
VI sökte hjälp hos en privatklinik och precis innan tiden där blev vi gravida igen.
Är i v4+6 enligt min NC-app och 5+2 enligt läkaren på kliniken.
Nästa måndag har jag tid för ultraljud.
Är jättenervös och ganska ängslig. Hoppas att detta går vägen och inte slutar i ma som förra.
Hoppas vi får följas åt!
Hej har plussat jag med. Bf 18 juli 3e barnet
Oj, vilken historia. <3 Jag hoppas verkligen att det går bra för er den här gången.
Hej alla!
Plus hos oss också efter många om och men.
Har 2 barn på 4 och 2,5 men också ca 7 missfall i bagaget och ett avbrytande i v12. Senaste missfallet var i augusti.
VI sökte hjälp hos en privatklinik och precis innan tiden där blev vi gravida igen.
Är i v4+6 enligt min NC-app och 5+2 enligt läkaren på kliniken.
Nästa måndag har jag tid för ultraljud.
Är jättenervös och ganska ängslig. Hoppas att detta går vägen och inte slutar i ma som förra.
Hoppas vi får följas åt!
Hur går det för alla??
Själv ska jag på VUL på tisdag och till BM inskrivning på fredag. Vecka 8 (7+0) idag! :)
Illamående och sura uppstötningar var och varannan dag. Mina bröst gör ont som f*n! Haha men jag ser det positiva i det. Min sparv växer <3
Hej allihopa!
I veckan visade Natural Cycles att söndag borde jag ta gravtest om mensen inte kommit. Tog ett test följande morgon, det var ju onsdags, som visade negativt.
Efter att ha varit orimligt varm i två veckor från att normalt frysa i kroppen till att känna som att det strålar värme inifrån, ömma bröst i veckan och ingen mens så på söndagen (farsdag) gjorde jag nytt test som appen sa.
Stoppade ner testlagrets sticka i de 15 sekunderna och redan när man såg hur den drar in urinet i stickan så avbildades strecket. Solklart på en gång.
Jag som sagt att jag skulle ta testet fick ju 10 min på mig då att typ gå igenom en känslomässig Rollercoaster i badrummet. Typ världens lycka, omfg det var ju inte tänkt förens om några månader, alltså vad ska jag ens säga till sambon som ligger i sängen och undrar vad som dröjer?
Så. Jag tog testet, och gick till sovrummet och la det på mitt nattduksbord. Och han tittade på mig och bara "så, ska du inte säga något?" så jag sa att han får kolla själv. Så han satte sig upp och fick testet och.. Ja. Här är vi.
Jag är upp över öronen lycklig fast det ställer till det en del med andra planer men what the heck. Det löser sig.
Vårt bf är 20/7-18.