• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • nr 3

Någon som börjat må illa ?

Vilken vecka började ni må dåligt ?

• Horisonten
    nr 3 skrev 2017-11-12 19:09:32 följande:

Någon som börjat må illa ?

Vilken vecka började ni må dåligt ?

Jag gör. Mått dåligt sen några dagar innan plus men varit okej. Idag har de varit illa så höll på att kräkas imorse så fick ta en postafen. Lindrade lite men inte kräkts iallafall. Men ver med nästan 99% garanti att de kommer bli värre och jag kommer med ganska stor garanti drabbas utav hypermiss gravidum igen. Haft de mina 2 tidigare graviditet. Det är sjukt tufft både psykiskt och fysiskt. Och krävs mycket stöttning. Men de är värt det!! Annars skulle jag aldrig göra det en 3 gång. Och skall man se något positivt i de är att hormonerna ökar och bebis bitit sig fast för och stanna i magen :) <3 Så hoppas verkligen på det bästa!! <3
  • ensamärstark

Jag hänger kvar här men ligger lite lågt. Tagit graviditetstest i tre dagar nu och alla visst lika svagt. Ingen vidare stegring. Så jag kommer ringa KK imorgon för råd och förhoppningsvis få dom o följs mig HCG via blodprov

• kattnos

Hej! Var med i den tråd Loomi skapat men såg nu att det fanns en annan :) Jag plussade igår för första gången någonsin efter vårt första IVF-försök :) Idag på eftermiddagen tog jag ett nytt test och det var precis lika starkt som det första så nu börjar jag våga tro på att det faktiskt är sant :) BF bör vara 15/7!

• eriwag
    ensamärstark skrev 2017-11-12 19:49:01 följande:

Jag hänger kvar här men ligger lite lågt. Tagit graviditetstest i tre dagar nu och alla visst lika svagt. Ingen vidare stegring. Så jag kommer ringa KK imorgon för råd och förhoppningsvis få dom o följs mig HCG via blodprov

Har du någon bild? När hade du bim?
  • eriwag

[quote=78185830][quote-nick]ensamärstark skrev 2017-11-12 20:19:51 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser en liten stegring på det digitala och dom blåa. Tänk på att det hcg:n höjs varannan dag <3

• Vetintevad

Jag plussade idag så jag hoppas också in här :) BF 25 juli enligt min app. Har känt av liknande mensvärk nu sen 1,5 vecka tillbaka, hade ingen nidblödning och mina bröst har ännu ej börjat värka. Vårt första barn :)

• mamadada
    eriwag skrev 2017-11-11 22:00:40 följande:
    Hej, grattis och välkommen!

Jag väntar 4:e barnet. Fick plus på stickan idag, lite choklad. Eller ganska mycket faktiskt då vi skyddat oss. Men välkommet såklart. Måste bara ställa om sig lite ;)

Mina tidigare barn är 9, 5 och 2 :)
    Stort grattis till ditt plus, och till lite choklad XD haha :)
Svar på tråden Bf juli 2018