Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Någon som börjat må illa ?
Vilken vecka började ni må dåligt ?
Någon som börjat må illa ?
Vilken vecka började ni må dåligt ?
Jag hänger kvar här men ligger lite lågt. Tagit graviditetstest i tre dagar nu och alla visst lika svagt. Ingen vidare stegring. Så jag kommer ringa KK imorgon för råd och förhoppningsvis få dom o följs mig HCG via blodprov
Hej! Var med i den tråd Loomi skapat men såg nu att det fanns en annan :) Jag plussade igår för första gången någonsin efter vårt första IVF-försök :) Idag på eftermiddagen tog jag ett nytt test och det var precis lika starkt som det första så nu börjar jag våga tro på att det faktiskt är sant :) BF bör vara 15/7!
Jag hänger kvar här men ligger lite lågt. Tagit graviditetstest i tre dagar nu och alla visst lika svagt. Ingen vidare stegring. Så jag kommer ringa KK imorgon för råd och förhoppningsvis få dom o följs mig HCG via blodprov
Har du någon bild? När hade du bim?
Har du någon bild? När hade du bim?
[quote=78185830][quote-nick]ensamärstark skrev 2017-11-12 20:19:51 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser en liten stegring på det digitala och dom blåa. Tänk på att det hcg:n höjs varannan dag <3
Jag plussade idag så jag hoppas också in här :) BF 25 juli enligt min app. Har känt av liknande mensvärk nu sen 1,5 vecka tillbaka, hade ingen nidblödning och mina bröst har ännu ej börjat värka. Vårt första barn :)