Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
VUL avklarat! Vi fick se ett yttepyttepyttelitet hjärta pulsera på skärmen :D Hoppas det lilla pyret håller sig kvar nu.
Men oj, 40?!! Jag fick höra att jag hade många och då fick jag bara ut 15. ;) Men vad kul att så många blev befruktade och att ni har ett helt fotbollslag i frysen. ;) Satte du också in ett 5-dagars nu då?
Vi går på Fertilitetscentrum på Carlanderska. Så samma stad i alla fall. :)
Åh så underbart! Hoppas du kan njuta av graviditeten nu :)
Jag hoppas snart få ett UL jag med, kommer göra ett tidigt via IVF-kliniken. Men vad kostar det att göra ett privat extra? Och var gör man det? Så länge jag mår bra tror jag inte att det ska kännas nödvändigt men det är ju bra att veta :)
Hej alla,
Jag hoppar gärna in här, är ganska säker på att jag är gravid med mitt tredje barn. De två äldre är 5 och 7 år. Varför jag bara är ganska säker är för att jag har inte testat med digitalt än. De borde komma i brevlådan imorgon. Fick missfall i mars och är såklart livrädd för att det ska ske igen. men försöker tänka att jag väntar barn och inte missfall. Stort grattis till er alla!
Nu har kliniken ringt mig! Jag gjorde ett Hcg-blodprov i förra veckan som skickades till kliniken men som inte kom fram förrän idag. Det bekräftade det jag ju redan visste, jag är gravid! :) UL blir 6/12, lååångt kvar... men den som väntar på något gott...
VUL avklarat! Vi fick se ett yttepyttepyttelitet hjärta pulsera på skärmen :D Hoppas det lilla pyret håller sig kvar nu.
Åh vad roligt! Vilken vecka är du i? :)
Åh, vad kul! Och vad skönt med ett sånt blodprov som bekräftade det. Jag har pratat med min klinik också men här blir det ultraljud redan den 28 november.
Nu har kliniken ringt mig! Jag gjorde ett Hcg-blodprov i förra veckan som skickades till kliniken men som inte kom fram förrän idag. Det bekräftade det jag ju redan visste, jag är gravid! :) UL blir 6/12, lååångt kvar... men den som väntar på något gott...