• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • Pusselbiten88
    Iowhannah skrev 2017-11-15 09:36:10 följande:

Hm, lustigt. Nu har jag testat att gå i på fleras profiler och det verkar bara vara smulan5 och Pusselbiten88 som det inte går att skriva meddelande till. Hos er ser jag bara reklamen längst ner på sidan :S

Konstigt :-/

Sådär får jag när jag går in på smulan :(
  • Horisonten
    Oktober2017 skrev 2017-11-15 12:11:10 följande:

Någon som mår illa ännu? Och i vilken vecka är du i i sånt fall?

Jag mår illa redan!! Gjort de sen dagarna innan plus. Men i söndags så ökade illamåendet och imorse värre också. Fick ta postafen i söndags och idag för höll på att kräkas. Funkade bättre i söndags. Finkar väl idag men så men känner av illamåendet ändå men hanterbart iallafall. Är i v 5 (4+6) enligt senaste mensen. Men tror mer jag är i v 6 (5+1) typ då jag har aå starka symptom och fick så starkt test 3 dagar innan bim och även 2-3 gravid på digitala 1 dag innan bim.

Hur mår du själv?
  • Iowhannah

Jag mår illa till och från. Typ om jag ätit för mycket eller för lite eller när jag är väldigt trött. Inget som inte är hanterbart dock :)

Jag är i v 7 (6+1 enligt sista mens, 6+4 enligt ägglossning). Med sonen började jag må illa runt v 5 tror jag, men då var det mycket värre än det är nu.
  • Mjauram

Mår illa mestadels hela dagen. Främst på kvällarna så är det riktigt jobbigt! Försöker att äta små men ofta måltider så att blodsockret inte hinner bli lågt men det fungerar sådär. Dock är tröttheten värst, nästan komiskt hur trött jag är???? är i vecka 6 5+5
  • Pusselbiten88
    Mjauram skrev 2017-11-15 15:13:18 följande:

Mår illa mestadels hela dagen. Främst på kvällarna så är det riktigt jobbigt! Försöker att äta små men ofta måltider så att blodsockret inte hinner bli lågt men det fungerar sådär. Dock är tröttheten värst, nästan komiskt hur trött jag är???? är i vecka 6 5+5

Men det är samma här med tröttheten :-/ tredje barnet å i vecka 5+6... var aldrig såhär trött med dom andra två hehe
  • Mjauram
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-15 15:48:57 följande:

Men det är samma här med tröttheten :-/ tredje barnet å i vecka 5+6... var aldrig såhär trött med dom andra två hehe

Åh vad skönt att inte vara ensam i detta! Mitt första barn här! Haha men finns det något att göra åt denna trötthet, för det är ju löjligt! Vill sova 24h om dygnet om det gått!
  • Pusselbiten88
    Mjauram skrev 2017-11-15 16:00:36 följande:
    Åh vad skönt att inte vara ensam i detta! Mitt första barn här! Haha men finns det något att göra åt denna trötthet, för det är ju löjligt! Vill sova 24h om dygnet om det gått!
    Jag försöker att gå ut å gå i friska luften,.... funkar tillfälligt men blir trött igen i värmen och sover nån timme haha Skrattande
  • seelmas
    Mjauram skrev 2017-11-15 15:13:18 följande:
    Exakt samma symptom som dig och exakt samma vecka och dag. v6 (5+5) haha vad är sannolikheten här?! haha  hoppas det blir bättre med dig!
  • KarinElise

Hej!

Är färsking både gällande familjeliv (som jag fattar nada av) och som blivande förälder :) Skulle gärna vara med i FB-gruppen som verkar finnas. Någon som vet hur man går tillväga?

Stort grattis till er alla :)

• Edbertsson

Hej alla!

Plussade igår, 4+5 idag och beräknad till 19/7!

Har en dotter sedan tidigare som är 3år :)

Svar på tråden Bf juli 2018