Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Jaha okej då kanske det hör till att man är tröttare ju fler barn haha
Jag väntar mitt tredje barn. Superpigg :) Än så länge. BF 18 juli än så länge :)
Jag håller på att gå under av oro! Har sån svag molande
värk i ena sidan, typ precis ovanför blygdbenet på höger sida. Strålar både ner mot ljumsken och upp mot äggstocksområdet. Jätteorolig för utomkvedshavandeskap. Men försöker tänka att det är typ ligamenten eller kanske urinvägsinfektion för jag kissar typ konstant. Ska till vårdcentralen imorgon. Pratade med kvinnokliniken som sa att det var för tidigt att avgöra om det var X. Någon mer som har samma typ av smärta? Fy alltså vilken ovisshet. Är i v 4+2.
Hej på er!
Här är en till som precis plussat. Enligt ÄL så är jag i v 4+0 idag men enligt mens 3+5.
Den här fb-gruppen som ni skrivit om(har inte läst igenom hela denna tråden), är den så att inga av ens vänner ser att man går med i den? För man vill ju inte att någon ska veta ännu då det är så tidigt :)
Jag tror inte man behöver oroa sig om man inte har direkt ONT. En svag molande värk är förmodligen helt normalt.
Hej - hur mår alla här inne? Jag är i V4+1 idag och känner inga symptom alls... om i brösten lite men inget annars...
Minns inte när illamående och tröttheten började föres graviditeten men måste varit senare. Får vara glad så länge man slipper förstås
Hej - hur mår alla här inne? Jag är i V4+1 idag och känner inga symptom alls... om i brösten lite men inget annars...
Minns inte när illamående och tröttheten började föres graviditeten men måste varit senare. Får vara glad så länge man slipper förstås
Hej på er!
Här är en till som precis plussat. Enligt ÄL så är jag i v 4+0 idag men enligt mens 3+5.
Den här fb-gruppen som ni skrivit om(har inte läst igenom hela denna tråden), är den så att inga av ens vänner ser att man går med i den? För man vill ju inte att någon ska veta ännu då det är så tidigt :)
Kan någon lägga till mig i juli gruppen??
Någon mer som väntar 3e barnet och är extremt trött!!? Var aldrig så här trött med dom
andra två.
Är i vecka 5+5.