Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Finns det en BF aug 2018 tråd?
Hej alla!
Plussade igår, 4+5 idag och beräknad till 19/7!
Har en dotter sedan tidigare som är 3år :)
Kul! Jag är beräknad dagen innan dig! :) har en son på 18 månader snart.
Jag är så ofantligt trött, skulle kunna sova hela dagarna. Känner mig som världens sämsta förälder för energin till sonen finns verkligen inte, oavsett hur jag försöker. Har även ett konstigt sus i öronen, tror det kan vara pga för lite koffein men kaffet går bara inte att dricka... :(
Jag mår knappt illa denna gång. Med dottern mådde jag jätte illa, nu kan det komma och försvinna lika fort. Men jag är tröttare. Speciellt på em. Somnar nästan på jobbet och måste försöka hålla igång för att överleva. Ska på inskrivningssamtal hos barnmorskan imorgon . Spännande ! Fb gruppeb på fb. Hur gör man för att få vara med ?
Åh vad roligt :) Jag är med så tröt, har ingen energi till något alls. Vabbat idag så har kunnat sova lite mitt på dagen iaf! Förra gången jag var gravid spydde jag varje dag från V6 till v17 så hoppas att jag slipper det denna gången.
Jag sover med sonen. Som jag är föräldraledig med nu. Men packar samtidigt ihop ett helt hem och ska flytta nästa fredag. Så det är mycket som tar energi.
I vanliga fall, sover sonen en gång/dag och efter 1 timme väcker vi honom så funkar det klockrent men nattsömnen. Idag somnade jag med honom innan jag hann ställa klockan. Så vi sov i 3(!!!!!!) timmar på eftermiddagen. Nattningen blir ju ett helvete sen! Haha