• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • grästuva
    Oktober2017 skrev 2017-11-16 06:47:04 följande:

Jag mår inte jätte illa, ibland. Är mer trött. Sover hela tiden. Jag väntar på illamående. Har några graviditeter bakom mig och hat mått illa samtliga gånger. Men jag tror jag inte är så långt gången ännu.

När hade er mens senast och vilken vecka är ni i?

Min senaste mens var 22/10, BIM är 18/11så jag är i v.3+4 idag.

Mår illa vid hunger
  • Nor113
    smulan5 skrev 2017-11-14 22:07:22 följande:

När du kommer in till min sida ska det finnas en knapp som heter nytt meddelande. Om du inte hittar kan jag pm.a dig så kan du svara på det

Jag kan inte heller skicka medelande till dog. Men vill väldigt görna vara med i facebook gruppen
  • Iowhannah
    Sopp skrev 2017-11-16 08:51:40 följande:

Grattis till alla er som plussat! Min erfarenhet av ?kul sätt att berätta? är att det är lite upplagt för att du ska bli besviken, om det inte är för din respektive du berättar - ingen kan leva upp till förväntningarna på de storslagna reaktionerna man förväntat sig :)

Här hemma börjar jag må lite småilla, svårt att få i mig frukost. Har en äcklig metallsmak i munnen. Ringde och bokade inskrivningssamtal idag, 4+0 - ska dit i mitten på december

Jag tänker mer att det är roligare att berätta på ett speciellt sätt än att bara säga det. Med sonen så fick alla mor- och farföräldrar varsin mugg med texten Världens Bästa Farmor/Mormor/Morfar och en UL-bild. Vore kul om man kunde göra nåt liknande den här gången (dock vet både farmor och mormor att jag är gravid nu).
  • Rosenrött

Hej! Jag är ny på familjeliv så har inte stenkoll på hur forumet fungerar, men jag hoppar gärna in här med er. Skrattande

Blev positivt på stickan i måndags, lite av en chock då detta låg väldigt många år fram i planeringen. Är 26 år (snart 27) och vi har inte barn sedan tidigare så detta blir vårt första. Glad Förväntas anlända i slutet av juli 2018 iallafall. 

Bjud gärna in mig till facebook-gruppen ni talade om. Som sagt, är inte så haj på familjeliv än. 

• Rosenrött

Åh nästan samma dag som jag, räknade just ut att BF blir 17 juli för vår del. Skrattande

Victoria03 skrev 2017-11-15 23:03:23 följande:

Hej allihopa :)

Jag plussade precis på bim+5 och lyckan är total. BF 18 juli om jag räknar rätt. Så till sommaren blir jag och fästmannen två barnsföräldrar. Har en dotter som föddes augusti 2014.

Har ni några roliga idéer hur ni ska berätta för tex familj och vänner?

• Angelica89baby18

Hej allihopa!
    Hoppar in i gruppen ????

Vecka 4+6 idag med barn nummer två.
    Bf 20 juli som det ser ut just nu :)

Jag mår så fruuuktansvärt illa på morgonen och på kvällen, lite under dagen också. Tröttheten ska vi inte tala om, somnar innan 21 varje kväll. ????
    Hur känner ni andra? Jag plussade i måndags och jag är så himla glaaaad :)

• Angelica89baby18
    nr 3 skrev 2017-11-16 12:05:06 följande:

I vilken vecka plussade alla ?

Plussade vecka 4+2. Hade redan förstått att jag var gravid då;)
Svar på tråden Bf juli 2018