För oss med ma/MF i bagaget från Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Startar en träd för oss som behöver ventilera erfarenheter av MF/ ma.Tungt och jonbigt men vi tar oss vidare.
Startar en träd för oss som behöver ventilera erfarenheter av MF/ ma.Tungt och jonbigt men vi tar oss vidare.
Då är våra två första ungefär jämnåriga. Imponerad att ni orkade en trea så tätt och nu vill ha en fyra. Blir härligt för barnen med många syskon.
Det låter ju lovande att man ska kunna försöka direkt igen. Hur länge sen är det du fick ditt MF Zanda?
Jag satsar på att orka jobba i slutet av veckan igen, men lite beroende på om och när jag får tabletter också såklart. Känner mig inte riktigt kapabel att stå och ha lektioner ännu, är lärare nämligen. Alltför nära till tårarna ännu och de kommer bara utan nån som helst förvarning.
Det låter ju lovande att man ska kunna försöka direkt igen. Hur länge sen är det du fick ditt MF Zanda?
Jag satsar på att orka jobba i slutet av veckan igen, men lite beroende på om och när jag får tabletter också såklart. Känner mig inte riktigt kapabel att stå och ha lektioner ännu, är lärare nämligen. Alltför nära till tårarna ännu och de kommer bara utan nån som helst förvarning.
Jag läste precis på 1177 att det inte ska vara några problem att försöka direkt. Skulle också vilja köra direkt men tror kliniken säger nej...
För mig var det viktigt mentalt att få börja direkt igen, att få fokusera på nåt roligt istället för att älta missfallet...
Jag tror att tårarna har en läkande effekt om man inte fastnar i sorgen. Jag känner att när de väl kommer är det som att spänningen i kroppen släpper för ett tag. Jag har gjort en lista i dag på fördelar som det genererar att syskonet ( det eventuella) kommer senare än tänkt. Har också haft kraft att fokusera på praktiska saker. Däremellan har sorgen och tomheten kommit. Sakta men säkert framåt...
Samma här. Behöver också veta att vi fortfarande har samma sikte.