170909 skrev 2018-05-12 09:09:23 följande:
Jag har hört fler dagar, men inte kollat upp det så noga. Jag har gjort så många försök och det senaste så fick jag svagt plus på TD och två dagar senare. Tredje dagen efter TD köpte jag ett digitalt och ungefär när jag betalade så kom mensen typ, så jag är lite försiktig kanske i onödan.
Jag gör stimulerat och hoppas på en hel hög till frysen. VI kör privat och köpte ett paket med tre försök, detta är det sista. Frys försök är billigare än stimulerade så därför vill jag ha en hel skolklass i frysen
Jag har återförande på måndag och har redan börjat med de alldeles underbara härliga lutinus vi alla älskar
Denna gång har jag hållit humöret uppe, vilket varit lätt för livet har känts toppen och äggplocket gick super bra, inte särskilt smärtsamt och inte helt borta av medicinerna. Jag skyller nog lite på det fina vädret som gör det lättare att leva helt enkelt.
Min testdag är ca 18dagar efter äggplocket oavsett hur länge de odlar.
Jag har inte ägglossning så ska jag göra FET måste jag ta letrozole först för att få ägglossning innan jag tar ovitrelle.
Vad synd att höra att ni fick plus och att de sedan inte fick vägen, beklagar verkligen.. har ni gjort era landstingsfinansierade besök innan ni gick på privat? Hoppas det går vägen vid nästa återförande! Ich skönt att denna omgång känts "enkel" eller vad man ska kalla det.. det är ju aldrig enkelt såklart att vara ofrivilligt barnlös.
Okej! Jag fick göra samma, letrozole och ovitrelle vid fet :) men har 14 dgr till testdag med 5-dagar efter fet. Bara på rd 4 och dagarna fullkomligen maaaaaasar sig fram. Har inte känts så här långsamt sen man var barn och väntade på nåt roligt som skulle hända ;) BIM på onsdag, rd 8. Bara hoppas på det bästa och vänta!