• Jooosen

Vi som är på försök 9 med första barnet

Hello,

Äl 8 december bim 21 december. Blir 9e försöket här. Detta börjar bli sjukt tradigt. Börjar mentalt ställa in mig på hjälp så småningom. Men lever på hoppet nu :)

Hoppa gärna in här om det finns flera!

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet
  • Jooosen
    33villbligravid skrev 2017-12-20 17:50:41 följande:

Åh! Men så där hade jag när plussade! Nu känner jag mig mest bara trött och lite sjuk. Brösten ömmar och känner mig tung i kroppen. Precis som före mens alltså. BIM imorgon och 100 på att blir mens då också!

Precis, samma här. Tung i kroppen. Tror oxå på mens imorn ::
  • Isathe
    Jooosen skrev 2017-12-20 23:49:46 följande:
    Precis, samma här. Tung i kroppen. Tror oxå på mens imorn ::
    Ingen mens för mig nu i morse cd 32 idag, så kommer mensen är cykeln på 31 dagar vilket har varit längst för mig förutom när jag inte hade någon ägglossning alls....

Hur går det för dig?
  • Jooosen
    Isathe skrev 2017-12-21 07:46:15 följande:

Ingen mens för mig nu i morse cd 32 idag, så kommer mensen är cykeln på 31 dagar vilket har varit längst för mig förutom när jag inte hade någon ägglossning alls....

Hur går det för dig?

Okej hoppas nu då! Svag mensvärk inatt.. tror mensen kommer idag eller inorn tyvärr :(
  • Isathe
    Jooosen skrev 2017-12-21 08:32:09 följande:
    Okej hoppas nu då! Svag mensvärk inatt.. tror mensen kommer idag eller inorn tyvärr :(
    Håller tummarna att den håller sig borta för dig också!! Vi får uppdatera varandra!
  • 33villbligravid

Spännande spännande! Jag är dålig i magen, vilket brukar vara ett säkert tecken på att mensen kommer. Men ännu har den inte dykt upp. Kan ändå hända räknat lite fel också. Har BIM idag om cykel på 26 dagar, men har ofta också längre så kan bra vara imorgon/lördag.

Berätta hur det går för er - jag håller tummarna!

• Isathe
    33villbligravid skrev 2017-12-21 08:40:41 följande:

Spännande spännande! Jag är dålig i magen, vilket brukar vara ett säkert tecken på att mensen kommer. Men ännu har den inte dykt upp. Kan ändå hända räknat lite fel också. Har BIM idag om cykel på 26 dagar, men har ofta också längre så kan bra vara imorgon/lördag.

Berätta hur det går för er - jag håller tummarna!

Håller tummarna att den dåliga magen bara lurar dig!! Ja, vi får hålla varandra uppdaterade.
  • 33villbligravid

Absolut! Och jag tänker nu så här att NÅGON i tråden måste ju få plus. Tänker glädjas oberoende vem det blir och ta det som en mental julklapp om att allt kommer ordna sig för oss alla ännu :)

• Isathe
    33villbligravid skrev 2017-12-21 09:03:24 följande:

Absolut! Och jag tänker nu så här att NÅGON i tråden måste ju få plus. Tänker glädjas oberoende vem det blir och ta det som en mental julklapp om att allt kommer ordna sig för oss alla ännu :)

Precis lite så tänker jag också. För varje som plussar så innebär de att de inte är omöjligt och ger mig hopp om att få plussa efter så många försök.

Själv vågar jag inte testa, tänk om de är negativt och mensen krånglar igen.... Skrikandes
  • 33villbligravid
    Isathe skrev 2017-12-21 09:07:29 följande:
    Precis lite så tänker jag också. För varje som plussar så innebär de att de inte är omöjligt och ger mig hopp om att få plussa efter så många försök.

Själv vågar jag inte testa, tänk om de är negativt och mensen krånglar igen.... Skrikandes
    Förstår - hoppas verkligen inte på det. Det var väl imorgon du tänkte testa? Har ett test hemma som bränner, men tar det nog allra tidigast imorgon om alls behövs ...
  • Isathe
    33villbligravid skrev 2017-12-21 09:51:42 följande:
    Förstår - hoppas verkligen inte på det. Det var väl imorgon du tänkte testa? Har ett test hemma som bränner, men tar det nog allra tidigast imorgon om alls behövs ...
    Ja precis, tänkte testa imorgon om inte mensen kommer innan dess.... Men börjar bli väldigt sugen på att testa redan nu.... Men jätte orolig att kroppen bara lurar mig och att de kommer visa negativt.
Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet