• Jooosen

Vi som är på försök 9 med första barnet

Hello,

Äl 8 december bim 21 december. Blir 9e försöket här. Detta börjar bli sjukt tradigt. Börjar mentalt ställa in mig på hjälp så småningom. Men lever på hoppet nu :)

Hoppa gärna in här om det finns flera!

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet
  • Isathe
    Jooosen skrev 2017-12-21 08:32:09 följande:

Okej hoppas nu då! Svag mensvärk inatt.. tror mensen kommer idag eller inorn tyvärr :(

Har mensen hållt sig borta?? Min harhållt sig borta hela dagen
  • Jooosen
    Isathe skrev 2017-12-21 16:41:59 följande:

Har mensen hållt sig borta?? Min harhållt sig borta hela dagen

Japp!! Men könner min klassiska tyngdkänsla innan mens.. öm "där nere" liksom! Håller tummarna för dig Dock!!!
  • Isathe
    Jooosen skrev 2017-12-21 19:23:35 följande:

Japp!! Men könner min klassiska tyngdkänsla innan mens.. öm "där nere" liksom! Håller tummarna för dig Dock!!!

Alltså, jag tror att jag är gravid...!!!!!

Fattar ingenting, 9 månader av ständig besvikelse och sen detta. Hoppas se syns nu på kortet här, vad tror ni som plussat tidigare

• Isathe
    Isathe skrev 2017-12-21 20:38:45 följande:

Alltså, jag tror att jag är gravid...!!!!!

Fattar ingenting, 9 månader av ständig besvikelse och sen detta. Hoppas se syns nu på kortet här, vad tror ni som plussat tidigare

Såklart är du urkass bildkvalitet här på fl. Jag hade bara hållt mig ca 2,5h och med kvällsurin. Här är en bild där jag dragit upp kontrasten

• 33villbligravid
    Isathe skrev 2017-12-21 21:03:27 följande:

Såklart är du urkass bildkvalitet här på fl. Jag hade bara hållt mig ca 2,5h och med kvällsurin. Här är en bild där jag dragit upp kontrasten

Ja! Det är ett plus! Grattis!! :D
  • Jooosen

Men alltså ja!!!!!! Ser positivt ut...!! Fyfan va underbart!!!!!!!!!
  • Isathe
    33villbligravid skrev 2017-12-21 21:16:23 följande:

Ja! Det är ett plus! Grattis!! :D

Åååå tack!! Är på väg att börja gråta av lycka samtidigt som jag inte kan fatta detta!!! Är de äntligen min tur?!?! Ska ta ett nytt i morgon bitti, har fortfarande inte sagt något till sambon. Tänk vilken julklapp!!

Håller nu alla tummar för dig!!
  • Lantisbarn

Ser positivt ut!!! :D
  • Isathe
    Jooosen skrev 2017-12-21 21:17:08 följande:

Men alltså ja!!!!!! Ser positivt ut...!! Fyfan va underbart!!!!!!!!!

Ååå glad jag blir när du säger så!! Kan inte riktigt förstå, den bästa julklappen alltså! Sambon sitter bredvid och jag har fortfarande inte sagt något. Vet inte om jag ska vänta tills julaftonsmorgon.

Håller nu alla mina tummar för dig, tänk om vi får fortsätta följas åt!!
  • Isathe
    Lantisbarn skrev 2017-12-21 21:20:07 följande:

Ser positivt ut!!! :D

Ååå häftigt!! Aldrig fått en tillstymmelse till pluss men nu plötsligt!

De värsta var att de inte kom först å började nästan gråta för jag tänkte att de är såklart negativt. Men inom 5 min var de plötsligt där!! Ska ta ett nytt test imorgon bitti och hoppas såklart på tydligare och att de lilla fröet vill stanna!!
Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet