• Jooosen

Vi som är på försök 9 med första barnet

Hello,

Äl 8 december bim 21 december. Blir 9e försöket här. Detta börjar bli sjukt tradigt. Börjar mentalt ställa in mig på hjälp så småningom. Men lever på hoppet nu :)

Hoppa gärna in här om det finns flera!

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet
  • Jooosen
    Lewaize skrev 2017-12-13 21:09:33 följande:

Hahah nä precis! Tycker man prickar in rätt varje månad men går åt helvete ändå :P nä, vi bor runt Gbg :) har en vän som har försökt i snart 1,5-2 år utan att det har gått. De ska precis börja ta kontakt med vården nu för att få hjälp. Så i jämförelse med dem så har vi ju inte försökt alls länge :/

Precis hur man än prickar skiten haha. Okej.. ja då ligger man ju i lä. Vi tar nog kontakt med

Vården när det gått lite mer än ett år!!
  • Isathe
    Jooosen skrev 2017-12-13 20:52:47 följande:

Ja det är skönt, samma med min nära vän. Beklagar man ofta för henne och hon verkar förstå. När har du bim?

Jag har BIM någon gång mellan måndag och torsdag nästa vecka. När har du BIM? Har för mig att vi ligger ganska lika
  • Lewaize
    Isathe skrev 2017-12-13 21:45:38 följande:

Jag har BIM någon gång mellan måndag och torsdag nästa vecka. När har du BIM? Har för mig att vi ligger ganska lika

Försöker med första barnet sedan maj 17
  • Lewaize
    Jooosen skrev 2017-12-13 21:34:59 följande:

Precis hur man än prickar skiten haha. Okej.. ja då ligger man ju i lä. Vi tar nog kontakt med Vården när det gått lite mer än ett år!!

Ni har BIM när jag har äl :P

Men vi har ju det med pungbrocket som kommit upp till ytan så känner att det är bättre att söka nu direkt än senare :)
    Försöker med första barnet sedan maj 17
  • Jooosen
    Isathe skrev 2017-12-13 21:45:38 följande:

Okej! Jag har 21 så torsdag nästa vecka.. tänk om man skulle få världens bästa julklapp?? Vågar inte ens tänka på det.. kram!
  • Isathe
    Jooosen skrev 2017-12-14 08:05:50 följande:
    Okej! Jag har 21 så torsdag nästa vecka.. tänk om man skulle få världens bästa julklapp?? Vågar inte ens tänka på det.. kram!
    Tanken har slagit mig också men jag är så himla inställd på att mensen kommer och att få börja med letrozolen under julhelgen.

Men som sagt tänk vilken julklapp vi skulle få, kommer ju aldrig kunna slå den!!
  • inez898

Jag har BIM på lördag och känner nada förutom det som jag känt varje månad, lite molvärk till o från samt ömma bröst. Vill bara att mensen ska komma. Känns iaf skönt att jul o nyår blir före nästa ÄL, inte för att jag festar så mkt men så att man kan dricka vin o glögg o sånt utan att fundera :) och skönt att slippa vara i den "fasen" som är innan BIM under ledigheten, hade haft för mkt tid att tänka då ;)

• Jooosen
    inez898 skrev 2017-12-14 09:01:59 följande:

Jag har BIM på lördag och känner nada förutom det som jag känt varje månad, lite molvärk till o från samt ömma bröst. Vill bara att mensen ska komma. Känns iaf skönt att jul o nyår blir före nästa ÄL, inte för att jag festar så mkt men så att man kan dricka vin o glögg o sånt utan att fundera :) och skönt att slippa vara i den "fasen" som är innan BIM under ledigheten, hade haft för mkt tid att tänka då ;)

Gaaah kroppen verkar gå på auto bara. Vägrar bli gravid. Har samma som du. Som vanligt lite molvärk bara. Imorn lär pms brösten sätta igång
  • Hedblomster

Fick en ny tid för spolning 5 januari! Blir på cd 8. Den här gynekologen är verkligen så himla hjälpsam och tillmötesgående!

Bloggar på havingyourbaby.vimedbarn.se. Försökt bli gravid sedan mars 2017, utomkvedshavandeskap i maj 2017.
  • Jooosen
    Hedblomster skrev 2017-12-14 19:59:27 följande:

Fick en ny tid för spolning 5 januari! Blir på cd 8. Den här gynekologen är verkligen så himla hjälpsam och tillmötesgående!

Åh härligt!!
Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet