• Jooosen

Vi som är på försök 9 med första barnet

inez898 skrev 2017-12-16 17:07:26 följande:

Och dääär kom min mens. Blev inte gravid 2017 alltså. Jag har gråtit i två timmar nu. Det känns så jobbigt med julen och årsskiftet tycker jag. När vi började försöka i februari så minns jag att jag undrade om vi kommer att ha en bebis i jul eller om jag kommer att vara höggravid. Well, jag är inte ens gravid överhuvudtaget. Inte ett jävla skit närmare att bli gravid har jag kommit under hela jävla 2017. Inte ett plus på stickan, inte ens en kemisk graviditet eller ett missfall, INGENTING.

<3. Fan. Ja känner likadant. Mensen kommer om 5 dagar som vanligt, bara vet det. Ingen bebis 2017 inget plus på Stickan en endaste jävla gång. Sexlivet har tagit stryk oxå känns det som. Vänner som började försöka senare än oss har gått över halva tiden. Här står man själv :(.. hur går det för er, skulle du spola äggledarna eller hur var det? Ja bävar för att söka hjälp.. känns så jäkla meckigt och hör folk här på fl som fått väntat på saker otroligt länge.. det blir vår tur nån gång. Känner så med dig :(
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jooosen

Ja urs känns som vi har sån otur att vara dom det inte funkar för... dricker era killar alkohol? Min gör det typ två ggr månaden. Alltså inte super sönder men dricker en del öl.. börjar oroa mig att d kanske påverkar sperman Dålgt :/...

• Jooosen

Okej tack för era svar! Är orolig att drickande kan vara dåligt liksom. Inga fyllor varje helg men påverkad blir han och även jag iaf 1 gång i månaden.. Jaja.. bim på torsdag.. känner mig helt som vanligt :( eftersom mensen antagligen kommer komma så funderar ja på att skita i art göra en ny grupp... Men däremot vill ja inte tappa kontakt med er!! Känns som vi håller ihop o e med om samma sak :)! Kanske kan göra en grupp där vi stannar kvar o följer varann "för gott" liksom :)

• Jooosen

Om testande, så testar ja inte längre.. blir bara besviken. Testade innan bim flera månader förut men skiter i det nu. Känns skönt på nåt sätt. Anledningen är nog för att ja könner min kropp så väl efter alla månader o vet precis hur kroppen är några dagar innan mensen ska komma.

• Jooosen

Åå hoppas för er med bim snart! Jag har imorn. Mensen kommer med största sannolikhet. Enda skillnaden från tidigare månader är att brösten är ömma hela runt om, inte bara sidorna som de brukar.. men hoppas inget löngre tyvärr :(

• Jooosen
    33villbligravid skrev 2017-12-20 17:50:41 följande:

Åh! Men så där hade jag när plussade! Nu känner jag mig mest bara trött och lite sjuk. Brösten ömmar och känner mig tung i kroppen. Precis som före mens alltså. BIM imorgon och 100 på att blir mens då också!

Precis, samma här. Tung i kroppen. Tror oxå på mens imorn ::
  • Jooosen
    Isathe skrev 2017-12-21 07:46:15 följande:

Ingen mens för mig nu i morse cd 32 idag, så kommer mensen är cykeln på 31 dagar vilket har varit längst för mig förutom när jag inte hade någon ägglossning alls....

Hur går det för dig?

Okej hoppas nu då! Svag mensvärk inatt.. tror mensen kommer idag eller inorn tyvärr :(
  • Jooosen
    Isathe skrev 2017-12-21 16:41:59 följande:

Har mensen hållt sig borta?? Min harhållt sig borta hela dagen

Japp!! Men könner min klassiska tyngdkänsla innan mens.. öm "där nere" liksom! Håller tummarna för dig Dock!!!
  • Jooosen
    Isathe skrev 2017-12-21 21:03:27 följande:

Såklart är du urkass bildkvalitet här på fl. Jag hade bara hållt mig ca 2,5h och med kvällsurin. Här är en bild där jag dragit upp kontrasten

Men alltså ja!!!!!! Ser positivt ut...!! Fyfan va underbart!!!!!!!!!
  • Jooosen
    Jooosen skrev 2017-12-21 21:17:08 följande:

Men alltså ja!!!!!! Ser positivt ut...!! Fyfan va underbart!!!!!!!!!

Så glad för din skull!! Ger mig hopp! Mensen kommer med stor sannolikhet imorn.. men men! Ska du hålla d hemligt för din sambo till jul?
Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet