BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer!
Även jag har fått + i måndags så la till mig där :)
Hoppas allt går bra för er andra <3
BIM lista
5/1 Smile1234
7/1 citrongräs + Hellan
11/1 stragge
12/1 Lilj3 + Lottch3n + Jagheteralma + Liiiinda90 + Sosarora
13/1 Woohooo
15/1 Nardil + HäxanSurtant + MammaMia1012 + Sunshine4life
16/1 Tiffany + LunaLo
17/1 maria1992
18/1 Feliziah
19/1 ampjot + stoppsign
20/1 levisen
21/1 norrland91 + Lindsey77 + GerCho
22/1 Airmos + Lucifer91 + lyckligast80 + imsevims
23/1 Nolix
25/1 A1610
27/1 Alyina88
29/1 Alltidvi
29-30/1 carnations
31/1 Anonym (newbie)
?? Loouiiisee (osäker på när BIM är)
lista
4/1 Annso123 (BIM 1/1)
4/1 ankmamma (BIM 2/1)
5/1 Mawie (BIM 3/1)
6/1 Fialooop (BIM 3-5/1)
8/1 boggielo (BIM 9/1)
8/1 qismet (BIM 11/1)
8/1 Elsaida (BIM ca 15/1)
10/1 josgos (BIM 12/1)
(om du saknas eller ser något som är fel, kopiera gärna listan och lägg till dig själv)
Hej tjejer!
Även jag har fått + i måndags så la till mig där :)
Hoppas allt går bra för er andra <3
Stort grattis till dig! Vilket tidigt plus du fick! Fantastiskt!
Jag testade i söndags på bim-5 eller -6, men det var helt blankt.
Stort grattis till dig! Vilket tidigt plus du fick! Fantastiskt!
Jag testade i söndags på bim-5 eller -6, men det var helt blankt.
Stort grattis! Hur länge har nu försökt innan ni lyckades?
Hej allihop!
På nyårsafton hade jag äl och självklart myste vi på som bara den. Detta var försök nr 8 för vår del så man har typ tappat hoppet, eller för mig kändes det jobbigt att vi inte lyckades blir gravida under 2017.
Men till saken! Är på bim-2 idag känner egentligen ingenting utöver det vanliga. Lite molvärk ibland, tunga bröst mm. Kan lika gärna vara mens. Men bestämde mig för att testa idag bara för att och måste bara höra med er alla, är detta positivt el spök? Är helt till mig! Aldrig fått ett så starkt streck!
Hur många av er har fått torkstreck på Testlagrets stickor om ni håller upp dem mot en lampa, och varit gravida? Ge mig hopp!
Jag har aldrig fått det, men idag såg jag ett otroligt svagt grått streck som var lika starkt som kontrollstrecket. Syns inget om man inte håller upp det mot en lampa.
Vet att det är negativt, ingen tvekan, men man hoppas såklart...
Så himla ledsen och besviken... Tog ett test nu på morgonen och det verkar vara negativt det också :(
Det kan väl inte vara ?för tidigt? längre? Vet ju med dottern så plussade jag först på bim+1.. men det känns kört :(
Jag som inte skulle testa förrän tidigast bim den 14:e, föll för frestelsen och använde ett testa tidigt-test idag. Supernegativt. Det hade jag iofs räknat med då jag inte känner några symptom alls. Så jag räknar med att mensen kommer under helgen.