• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Imra
    Woohooo skrev 2018-01-11 10:49:11 följande:

Jag ser det tydligt! Grattis! <3

Ja det kom fram fort när jag tog testet, blev så förvånad. Man typ räknar med ett negativt test efter 8 månaders försökande. ;)

Tack så mycket! <3
  • Gabriela11

Behöver HJÄLP tjejer!

Hade ÄL den 27:e december och efter några dagar kände jag några graviditetssymptomer! Tog en CB tidigt test igår ( första urinet ) och fick en jätte svagt POSITIVT resultat. ( bifogar bilder ) .

Idag tog en Apoteket gravtest ( EJ första urinet ) och det var NEG. Tänkte kanske är lite för tidigt, men kan inte hålla mig girls! Vill gärna bli gravid!

Help a girl out PLS!!

• maria1992

Grattis till alla ni som plussat <3

Idag har mina bröst svullnat rejält? Alltså minst 1 storlek... både jag och mim sambo var i chock imorse haha. Även väldigt ont i de. Jag har bim 17e.. hade äl i slutet av december. Kan detta vara ett symptom? Nåhon som haft liknande? Jag får aldrig detta innan mens...

• Gabriela11
    maria1992 skrev 2018-01-11 12:34:03 följande:

Grattis till alla ni som plussat <3

Idag har mina bröst svullnat rejält? Alltså minst 1 storlek... både jag och mim sambo var i chock imorse haha. Även väldigt ont i de. Jag har bim 17e.. hade äl i slutet av december. Kan detta vara ett symptom? Nåhon som haft liknande? Jag får aldrig detta innan mens...

Jag har likadånt! Hade äl den 27e december. Fick en svag positiv resultat så nu väntar jag lite till o testa igen.
  • Airmos
    Gabriela11 skrev 2018-01-11 12:33:30 följande:

Behöver HJÄLP tjejer!

Hade ÄL den 27:e december och efter några dagar kände jag några graviditetssymptomer! Tog en CB tidigt test igår ( första urinet ) och fick en jätte svagt POSITIVT resultat. ( bifogar bilder ) .

Idag tog en Apoteket gravtest ( EJ första urinet ) och det var NEG. Tänkte kanske är lite för tidigt, men kan inte hålla mig girls! Vill gärna bli gravid!

Help a girl out PLS!!

Spännande! Håller tummarna! När är BIM för dig? 
  • Gabriela11
    Airmos skrev 2018-01-11 13:50:54 följande:

Spännande! Håller tummarna! När är BIM för dig? 

Igår! För 30 min sen fick jag lite rosa flytningar när jag var på toa. Vad ska jag tro? Är jag gravid eller inte??
  • Lilj3

Hörrni nu vet jag inte vad jag ska tro. Tog ett test imorse som var helt blankt trodde jag. Men hade bråttom till jobbet så lämnade bara testet och åkte. Nu när jag kom hem såg det ut såhär.

Vet ju att man inte ska kolla på testen efter tiden gått ut men har det har aldrig hänt mig förut att ett streck dykt upp senare.

Äl+11 idag.

• Airmos

Har uppdaterat listan lite!<3

{#emotions_dlg.flower} BIM lista {#emotions_dlg.flower}

5/1 Smile1234

7/1 citrongräs

10/1 Gabriela11

11/1 stragge

12/1 Lilj3 + Lottch3n + Jagheteralma + Liiiinda90 + Sosarora

13/1 Woohooo + Imra

15/1 Nardil + HäxanSurtant + MammaMia1012 + Sunshine4life

16/1 Tiffany + LunaLo

17/1 maria1992

18/1 Feliziah

19/1 ampjot + stoppsign + Laes90

20/1 levisen

21/1 norrland91 + Lindsey77 + GerCho

22/1 Airmos + Lucifer91 + lyckligast80 + imsevims

23/1 Nolix

25/1 A1610

27/1 Alyina88

29/1 Alltidvi + Baraentilligen

29-30/1 carnations

31/1 Anonym (newbie)

?? Loouiiisee (osäker på när BIM är)

Plus lista

4/1 Annso123 (BIM 1/1)

4/1 ankmamma (BIM 2/1)

5/1 Mawie (BIM 3/1)

6/1 Fialooop (BIM 3-5/1)

8/1 boggielo (BIM 9/1)

8/1 qismet (BIM 11/1)

10/1 josgos (BIM 12/1)

11/1 Hellan (BIM7/1)

(om du saknas eller ser något som är fel, kopiera gärna listan och lägg till dig själv)

• Entriss
    Gabriela11 skrev 2018-01-11 12:33:30 följande:

Behöver HJÄLP tjejer!

Help a girl out PLS!!

Om strecket är blått och inte grått är det nog positivt. 
    Men kan ju vara tidigt missfall på g om du fått flytningar nu. Hoppas inte!!

• Sosarora

Där kom mensen!

Men tanken på att det är första mensen sen oktober och efter mitt missfall så känns det ändå rätt bra med en mens!

Jag fortsätter hoppas för resten av er som väntar!

Puss på er alla ??

Svar på tråden BIM JANUARI 2018