• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Baraentilligen

Grattis till alla plus! Hittade inte mig på listan så skriver in mig :)

BIM lista

5/1 Smile1234

7/1 citrongräs

11/1 stragge

12/1 Lilj3 + Lottch3n + Jagheteralma + Liiiinda90 + Sosarora

13/1 Woohooo

15/1 Nardil + HäxanSurtant + MammaMia1012 + Sunshine4life

16/1 Tiffany + LunaLo

17/1 maria1992

18/1 Feliziah

19/1 ampjot + stoppsign

20/1 levisen

21/1 norrland91 + Lindsey77 + GerCho

22/1 Airmos + Lucifer91 + lyckligast80 + imsevims

23/1 Nolix

25/1 A1610

27/1 Alyina88

29/1 Alltidvi + Baraentilligen

29-30/1 carnations

31/1 Anonym (newbie)

?? Loouiiisee (osäker på när BIM är)

lista

4/1 Annso123 (BIM 1/1)

4/1 ankmamma (BIM 2/1)

5/1 Mawie (BIM 3/1)

6/1 Fialooop (BIM 3-5/1)

8/1 boggielo (BIM 9/1)

8/1 qismet (BIM 11/1)

8/1 Elsaida (BIM ca 15/1)

10/1 josgos (BIM 12/1)

11/1 Hellan (BIM 7/1)

(om du saknas eller ser något som är fel, kopiera gärna listan och lägg till dig själv)

• josgos
    Woohooo skrev 2018-01-10 22:48:55 följande:

Finns det folk som plussat (denna månad eller tidigare) som inte haft några symptom alls? Jag känner... ingenting. Inte heller mensvärk. Brukar få det typ 2 dagar innan mens, så det bör isåfall komma imorgon (BIM 12/13:e). 

Jag vill veeeerkligen att det ska bli denna gången, just pga att bebisen isåfall skulle komma runt min födelsedag i slutet av september, när jag dessutom fyller jämnt. Det känns som att typ... cirkeln sluts, eller något, haha! 

Men ah, har ni plussat trots noll symptom? :)

Vad roligt! Fyller du 30? Jag med, i oktober! Så precis innan blir det barn i så fall :)

Men helt symptomfritt kan jag inte svara på, själv har jag ju en del symptom. Hoppas du får ett plus!
  • Laes90

Hej!

Tog ut min hormon spiral i november. Fick mens. Hade ägglossning runt 8/12. Myste op under den helgen. Ville så gärna att det skulle bli något. Men mensen kom ca 2 veckor därpå.

I januari nu hade jag ägglossning runt 5/1. Tänkte att det blir ingenting denna gången heller .

Kände igår när sambon nöp mig lite över brösten o vårtorna att jag tyckte det var obehagligt och gjorde lite ont. Tänkte inte mer på det.

Idag när jag klev upp o började jobba så blev jag förvånad. Bröst vårtorna är så känsliga, gör ont, sticker och bränner på något vänster. Sen börjar jag känna av molande värk i magen.

Håller tummarna att det är någonting ! :)

Beräknad BIM 19/1.

• norrland91
    Hellan skrev 2018-01-11 07:58:10 följande:

Eftersom jag är hemma och har vab idag tog jag med testen in på toan.

Det jag hoppats på länge och misstänkt sen i måndags blev bekräftat! Jag är gravid! Nu hoppas jag att det stannar och blir ett friskt litet barn i september.

Underbart! Grattis <3 har du känt symtom?
  • Woohooo
    josgos skrev 2018-01-11 09:49:55 följande:
    Vad roligt! Fyller du 30? Jag med, i oktober! Så precis innan blir det barn i så fall :)

Men helt symptomfritt kan jag inte svara på, själv har jag ju en del symptom. Hoppas du får ett plus!
    Jag blir 20! :) Åh, vad kul!
    Jag gjorde ett test precis... helt blankt... :/ Men jag ger inte upp än. Gör ett till på lördag.
  • Woohooo
    Imra skrev 2018-01-11 06:59:31 följande:

Kan lägga upp denna också.

Jag ser det tydligt! Grattis! <3
  • Airmos
    Laes90 skrev 2018-01-11 10:34:45 följande:

Hej!

Tog ut min hormon spiral i november. Fick mens. Hade ägglossning runt 8/12. Myste op under den helgen. Ville så gärna att det skulle bli något. Men mensen kom ca 2 veckor därpå.

I januari nu hade jag ägglossning runt 5/1. Tänkte att det blir ingenting denna gången heller .

Kände igår när sambon nöp mig lite över brösten o vårtorna att jag tyckte det var obehagligt och gjorde lite ont. Tänkte inte mer på det.

Idag när jag klev upp o började jobba så blev jag förvånad. Bröst vårtorna är så känsliga, gör ont, sticker och bränner på något vänster. Sen börjar jag känna av molande värk i magen.

Beräknad BIM 19/1.

Spännande, håller tummarna! :)
  • Sunshine4life

Grattis Imra!!!!!! Så kul

Imra skrev 2018-01-11 06:59:31 följande:

Kan lägga upp denna också.

Grattis Imra!!!!!! Så kul

Fick själv ett väldigt svagt streck för två dagar sen men blankt igår så jag väntar lite till. Har haft symtom sedan fyra dagar efter ÄL, och jättestarkt senaste veckan så jag hoppas på ett starkt plus. Tiden går såååååå långsamt!
  • ampjot
    Laes90 skrev 2018-01-11 10:34:45 följande:

Hej!

Beräknad BIM 19/1.

Kul jag har också BIM den 19:e. Jag som alltid har superömma bröst så man knappt kan sova på mage runt ägglossning känner denna månad ingenting. :| Däremot 5 dagar efter min ÄL fick jag en konstig molvärk som ett band som drog längst nere i magen. Gick dock ganska fort över sedan inte känt så mycket så jag har inga större förhoppningar men bara vänta och testa. När har du planerat testa? :)
  • Elsaida

Lagom till chocken hade lagt sig och lyckan började pyra började jag blöda med en hel del kramper och i morse var testen näst intill blanka.

Så blev ingen 6:a denna gången.

Försöker se de som att allt har en mening, men lite tungt är de ändå på något vis.

Lycka till nu andra <3

Svar på tråden BIM JANUARI 2018