BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Grattis till alla plus! Hittade inte mig på listan så skriver in mig :)
BIM lista
5/1 Smile1234
7/1 citrongräs
11/1 stragge
12/1 Lilj3 + Lottch3n + Jagheteralma + Liiiinda90 + Sosarora
13/1 Woohooo
15/1 Nardil + HäxanSurtant + MammaMia1012 + Sunshine4life
16/1 Tiffany + LunaLo
17/1 maria1992
18/1 Feliziah
19/1 ampjot + stoppsign
20/1 levisen
21/1 norrland91 + Lindsey77 + GerCho
22/1 Airmos + Lucifer91 + lyckligast80 + imsevims
23/1 Nolix
25/1 A1610
27/1 Alyina88
29/1 Alltidvi + Baraentilligen
29-30/1 carnations
31/1 Anonym (newbie)
?? Loouiiisee (osäker på när BIM är)
lista
4/1 Annso123 (BIM 1/1)
4/1 ankmamma (BIM 2/1)
5/1 Mawie (BIM 3/1)
6/1 Fialooop (BIM 3-5/1)
8/1 boggielo (BIM 9/1)
8/1 qismet (BIM 11/1)
8/1 Elsaida (BIM ca 15/1)
10/1 josgos (BIM 12/1)
11/1 Hellan (BIM 7/1)
(om du saknas eller ser något som är fel, kopiera gärna listan och lägg till dig själv)
Finns det folk som plussat (denna månad eller tidigare) som inte haft några symptom alls? Jag känner... ingenting. Inte heller mensvärk. Brukar få det typ 2 dagar innan mens, så det bör isåfall komma imorgon (BIM 12/13:e).
Jag vill veeeerkligen att det ska bli denna gången, just pga att bebisen isåfall skulle komma runt min födelsedag i slutet av september, när jag dessutom fyller jämnt. Det känns som att typ... cirkeln sluts, eller något, haha!
Men ah, har ni plussat trots noll symptom? :)
Hej!
Tog ut min hormon spiral i november. Fick mens. Hade ägglossning runt 8/12. Myste op under den helgen. Ville så gärna att det skulle bli något. Men mensen kom ca 2 veckor därpå.
I januari nu hade jag ägglossning runt 5/1. Tänkte att det blir ingenting denna gången heller .
Kände igår när sambon nöp mig lite över brösten o vårtorna att jag tyckte det var obehagligt och gjorde lite ont. Tänkte inte mer på det.
Idag när jag klev upp o började jobba så blev jag förvånad. Bröst vårtorna är så känsliga, gör ont, sticker och bränner på något vänster. Sen börjar jag känna av molande värk i magen.
Håller tummarna att det är någonting ! :)
Beräknad BIM 19/1.
Eftersom jag är hemma och har vab idag tog jag med testen in på toan.
Det jag hoppats på länge och misstänkt sen i måndags blev bekräftat! Jag är gravid! Nu hoppas jag att det stannar och blir ett friskt litet barn i september.
Kan lägga upp denna också.
Hej!
Tog ut min hormon spiral i november. Fick mens. Hade ägglossning runt 8/12. Myste op under den helgen. Ville så gärna att det skulle bli något. Men mensen kom ca 2 veckor därpå.
I januari nu hade jag ägglossning runt 5/1. Tänkte att det blir ingenting denna gången heller .
Kände igår när sambon nöp mig lite över brösten o vårtorna att jag tyckte det var obehagligt och gjorde lite ont. Tänkte inte mer på det.
Idag när jag klev upp o började jobba så blev jag förvånad. Bröst vårtorna är så känsliga, gör ont, sticker och bränner på något vänster. Sen börjar jag känna av molande värk i magen.
Beräknad BIM 19/1.
Grattis Imra!!!!!! Så kul
Kan lägga upp denna också.
Hej!
Beräknad BIM 19/1.
Lagom till chocken hade lagt sig och lyckan började pyra började jag blöda med en hel del kramper och i morse var testen näst intill blanka.
Så blev ingen 6:a denna gången.
Försöker se de som att allt har en mening, men lite tungt är de ändå på något vis.
Lycka till nu andra <3