• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Aylina88

Hej tjejer! Fick positiv ägglosningtest idag hur många dagar fram ska man sexa på?

• Hellan
    norrland91 skrev 2018-01-11 10:40:19 följande:

Underbart! Grattis <3 har du känt symtom?

Tack!

Lite Grand. Lite illamående till och från, lite ömma bröst från BIM , lite mensvärk typ när jag har taita byxor. Åh det tydligaste är att jag är så varm, jag som alltid fryser och brukar ha minst 2-3 tröjor behöver inte det sen BIM typ.
  • Laes90

Jqg hittar inte personen slm svarat mig i mitt inlägg. Var kan man hitta det ? *förvirrad*

• josgos
    Woohooo skrev 2018-01-11 12:14:41 följande:

Men nejdå ;)

Jag hoppas också. Det är ganska otroligt att jag härom dagen kom över en pärm med massor av papper gällande min egen födsel och graviditet. Tydligen testade min mamma positivt först den 23/1, trots att senaste mens innan det var 10/12. Det kanske tyder på att hon var en låghormonare, och kanske jag också då? 

Vad roligt att du hittade det! Ja så kan det ju vara. Men hade hon testat innan eller var det första testet?
  • josgos
    Hellan skrev 2018-01-11 15:48:26 följande:

Tack!

Japp BIM +4

Symptomen som varit/är lite ömma bröst från BIM, känt mig otroligt varm jag som alltid fryser annars, lätt illamående till och från och sista dagarna en ro i kroppen som jag inte brukar ha. Ont i magen typ mensvärk när jag har taita byxor på mig, trodde dock att det var för att jag ätit och gått upp i vikt över jul men nu när vikten gått neråt igen så är det onda fortfarande kvar.

Så intressant det där med en ro i kroppen! Ett symptom som det är svårt att ta på. Jag känner precis samma sak. Ett lugn. Det gjorde jag typ en vecka innan jag plussade.

Och igår när jag plussade tänkte jag att "nu ska jag passa på att ta de där tajta jeansen för det dröjer inte länge innan jag inte kan ha dem". Skulle inte gjort det, svullnar mer och mer ju senare på dagen det är, de gjorde ont på eftermiddagen hehe
  • Mawie
    Aylina88 skrev 2018-01-11 15:49:08 följande:

Hej tjejer! Fick positiv ägglosningtest idag hur många dagar fram ska man sexa på?

Då släpper ägget 12-24timmar efter.

Innan, ägglossningsdag och dagen efter om ni orkar:D

Spermierna lever ju kvar ett tag också. Bara så det känns kul och inte kravfyllt heller.
  • Woohooo
    josgos skrev 2018-01-11 15:56:32 följande:
    Vad roligt att du hittade det! Ja så kan det ju vara. Men hade hon testat innan eller var det första testet?
    Jag vet inte, det är problemet. Jag vill inte fråga heller, då hon kan bli misstänksam. Jag och killen vill hålla vårt baby-making hemligt tills jag blir gravid. Vi får helt enkelt bara vänta och se. :)
  • Woohooo
    Lilj3 skrev 2018-01-11 14:25:28 följande:

Hörrni nu vet jag inte vad jag ska tro. Tog ett test imorse som var helt blankt trodde jag. Men hade bråttom till jobbet så lämnade bara testet och åkte. Nu när jag kom hem såg det ut såhär.

Vet ju att man inte ska kolla på testen efter tiden gått ut men har det har aldrig hänt mig förut att ett streck dykt upp senare.

Äl+11 idag.

Jag tror det absolut kan vara graviditet. Vänta några dagar och gör ett till säger jag! :) Lycka till!
  • Laes90
    ampjot skrev 2018-01-11 11:08:57 följande:

Kul jag har också BIM den 19:e. Jag som alltid har superömma bröst så man knappt kan sova på mage runt ägglossning känner denna månad ingenting. :| Däremot 5 dagar efter min ÄL fick jag en konstig molvärk som ett band som drog längst nere i magen. Gick dock ganska fort över sedan inte känt så mycket så jag har inga större förhoppningar men bara vänta och testa. När har du planerat testa? :)

Nu hänger jag med hur man ser allt o svarar. Scrollade för kort bit. :D

Spännande för dig ! :) när planerar du o testa ?

Håller tummarna för dig !

Känns som om jag aldrig haft denna känslan i bröst vårtorna någonsin. Men vill inte hoppas för mycket ...
  • Lilj3
    Woohooo skrev 2018-01-11 16:31:46 följande:

Jag tror det absolut kan vara graviditet. Vänta några dagar och gör ett till säger jag! :) Lycka till!

Vågar nästan inte hoppas. Tänker ta ett digitalt på lördag eller söndag. Tack för att du tittade :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018