BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer! Fick positiv ägglosningtest idag hur många dagar fram ska man sexa på?
Underbart! Grattis <3 har du känt symtom?
Jqg hittar inte personen slm svarat mig i mitt inlägg. Var kan man hitta det ? *förvirrad*
Men nejdå ;)
Jag hoppas också. Det är ganska otroligt att jag härom dagen kom över en pärm med massor av papper gällande min egen födsel och graviditet. Tydligen testade min mamma positivt först den 23/1, trots att senaste mens innan det var 10/12. Det kanske tyder på att hon var en låghormonare, och kanske jag också då?
Tack!
Japp BIM +4
Symptomen som varit/är lite ömma bröst från BIM, känt mig otroligt varm jag som alltid fryser annars, lätt illamående till och från och sista dagarna en ro i kroppen som jag inte brukar ha. Ont i magen typ mensvärk när jag har taita byxor på mig, trodde dock att det var för att jag ätit och gått upp i vikt över jul men nu när vikten gått neråt igen så är det onda fortfarande kvar.
Hej tjejer! Fick positiv ägglosningtest idag hur många dagar fram ska man sexa på?
Hörrni nu vet jag inte vad jag ska tro. Tog ett test imorse som var helt blankt trodde jag. Men hade bråttom till jobbet så lämnade bara testet och åkte. Nu när jag kom hem såg det ut såhär.
Vet ju att man inte ska kolla på testen efter tiden gått ut men har det har aldrig hänt mig förut att ett streck dykt upp senare.
Äl+11 idag.
Kul jag har också BIM den 19:e. Jag som alltid har superömma bröst så man knappt kan sova på mage runt ägglossning känner denna månad ingenting. :| Däremot 5 dagar efter min ÄL fick jag en konstig molvärk som ett band som drog längst nere i magen. Gick dock ganska fort över sedan inte känt så mycket så jag har inga större förhoppningar men bara vänta och testa. När har du planerat testa? :)
Jag tror det absolut kan vara graviditet. Vänta några dagar och gör ett till säger jag! :) Lycka till!