BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Liten blödning inatt när jag gick för att sova.
Vaknade nu och testade. Tänkte att det inte skulle vara någonting.
Är jag gravid trots blödning ? Har BIM idag ! :)
Tack för alla fina pepp ! <3
Fick mens idag :( såå trist.. Håller tummarna för er andra!
Hej alla.
Jag har BIM imorgon. Haft en del symptom sedan några dagar efter ÄL som jag inte känner igen. Molvärk, illamående, metallsmak i munnen etc. Tog ett cb early imorse som var negativt. :-/ Ingen mens. Blev SÅ besviken då jag verkligen känt att något annorlunda har hänt med min kropp..
Kan man ta ett cb early test som visar negativt på BIM -1 även om jag är gravid tror ni? (
Oj klickade för snabbt !
Här kommer bilden :)
Fick mens idag :( såå trist.. Håller tummarna för er andra!
Vad spännande! Då ligger vi lika då, när tänkte du testa? Håller tummarna för oss!
Så, jag pratade med sambon igår och sa typ "Du, jag har tänkt.." och så sa jag att alla symptom jag har absolut kan vara tidig PMS, men om det inte är det så är jag mest troligt gravid och hur ställer vi oss till det så? Varpå han skrattade och sa "Ja, du har varit ovanligt cranky de senaste dagarna!! Om du är gravid så är du gravid, då skaffar vi barn!" Så ingen ko på isen om det blir ett plus nästa helg :')
Åh va bra :) Hoppas du är gravid!
Jag har bim 29/1 Och har haft molvärk sen ÄL +4 typ och just nu öm i ena bröstet. Men kände ganska lika symtom förra månaden så är väl kanske bara pms. Att man ska känna efter så mycket hela tiden hehe.
Precis sådär minns jag också mina graviditeter (7 resp 9 år sedan), minns inte NÄR symptomen kom bara att det var symptom som var i samband med graviditeten :)
Jag testade faktiskt idag, vet så många som testat positivt tidigt men det var negativt. Beställde flera tester från testlagret så kunde inte låta bli! Men det är ju tidigt än så ska inte ge upp hoppet. Men nu väntar jag tills efter BIM om inte mensen kommer först! När har du tänkt testa?