• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • puffen2009
    Laes90 skrev 2018-01-21 05:49:59 följande:

Oj klickade för snabbt !

Här kommer bilden :)

Tydligt plus :) Stort grattis!
  • Missdalvik

Hej!

Hoppar in här, vad med i bim december men blev inget plus förra månaden. Skulle haft min men i fredags, men gjorde negativt test igår. Fortfarande ingen mens men mensvärk och diffust illamående, annars inga andra tecken på att det kan vara en graviditet ändå. När jag blev gravid med ettan (har ett barn sen tidigare) testade jag negativt på torsdagen för att sen få positivt på tisdagen. Så man vet aldrig! :)

• carnations
    TouchOfRed skrev 2018-01-21 00:45:08 följande:

Ja håller med. Tog 14 försök, ett mf i v8 och ytterligare 4 försök att få vår son så känner bara att jag gärna inte går igenom allt det igen, även om det i slutändan är värt det :) jag tar bara folsyra just nu.

Vi fick oxå till det nu kring vad jag tror var ÄL, iaf om jag går efter flytningarna .idag kände jag en molande värk typ i livmodern, kan det betyda något mån tro? Man blir ju oxå knäpp av att analysera alla symtom :D

Okej. Ja förstår att det måste varit tufft. Jag börjar bli otålig efter bara 6 försök hehe. Det låter som ett tecken med molande värk. Jag har inte känt av så mycket förutom små hugg i livmodertrakten och ökade flytningar vilket jag inte brukar ha.
  • Blåhimmel

Hejsan!

Hänger gärna på här???? har BIM 25/1.

Har ömma bröst och tycker att jag har lite metallsmak i munnen, har kännt av en konstig känsla vid solar plexus igår+idag och har molvärk. Hoppas att jag inte inbillar mig nu????. Någon av er som kännt av något vid solar plexus vid graviditet? Kan det ens vara pga graviditet.????

• GerCho

Här är också mensen på gång :( BIM +1 enligt NC.

Jag kände inga pms symtom förutom ömma bröst och hade så stora förhoppningar men i morse gick tempen ner under cover linjen och kom lite bruna flytningar och sen kom mens smärtan...

Och nu blir det minst 2 månaders uppehåll från bebisgörandet eftersom jag ska laser operation av ena ögat i slutet av mars och jag får inte göra det om jag är gravid...

Förlåt för deppigt inlägg men jag behövde skriva av mig. Lycka till till er som inte har fått mens än. Hoppas på många fina plus i slutet av månaden :)

• Alijoh

Hej! Hoppar in här, hoppas på lite råd och hjälp.

Jag och min sambo försöker bli gravida.. nu i en vecka har Hah mått illa, skulle mage, hård i magen, ingen aptit, hugg i högersidan och ?känt? mig alltjämt sjuk bara.. efter mycket läsande började jag misstänka att jag var gravid.. imorse gjorde jag ett test (med morgon urinen) och visade ett svagt streck ???????? gjorde ett ill vid lunchtid av ren nyfikenhet som visade ett väldigt svagt streck, men de va där. Men nu till min fundering, jag har sån mensvärk? Som kommer och går.. är de normalt eller? Ska ha BIM på onsdag..

Lägger in en bild på mitt ena test, vad tror ni? Är jag gravid?

• Mudcakemonster
    Alijoh skrev 2018-01-21 18:01:19 följande:

Hej! Hoppar in här, hoppas på lite råd och hjälp.

Jag och min sambo försöker bli gravida.. nu i en vecka har Hah mått illa, skulle mage, hård i magen, ingen aptit, hugg i högersidan och ?känt? mig alltjämt sjuk bara.. efter mycket läsande började jag misstänka att jag var gravid.. imorse gjorde jag ett test (med morgon urinen) och visade ett svagt streck ???????? gjorde ett ill vid lunchtid av ren nyfikenhet som visade ett väldigt svagt streck, men de va där. Men nu till min fundering, jag har sån mensvärk? Som kommer och går.. är de normalt eller? Ska ha BIM på onsdag..

Lägger in en bild på mitt ena test, vad tror ni? Är jag gravid?

Jag skulle absolut våga mig på ett grattis :) köp ett digitalt test imorgon för att vara på säkra sidan.

Mensliknande värk är ett vanligt symptom.
  • Alijoh

Redan köpt! Tänkte testa imorgon! Vågar inte ta ut något i förskott.. har endimetrios så trodde aldrig att jag skulle kunna bli gravid.. man har ju hört skräckhistorier.. men hoppas!!

• Liten 2018
    Alijoh skrev 2018-01-21 18:10:04 följande:

Redan köpt! Tänkte testa imorgon! Vågar inte ta ut något i förskott.. har endimetrios så trodde aldrig att jag skulle kunna bli gravid.. man har ju hört skräckhistorier.. men hoppas!!

Ser lovande ut, lycka till i morgon. Håller tummarna!
  • Alijoh
    Liten 2018 skrev 2018-01-21 18:13:11 följande:

Ser lovande ut, lycka till i morgon. Håller tummarna!

Tack! Och tack tjejer för snabbt svar!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018