BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej! Hoppar in här, hoppas på lite råd och hjälp.
Jag och min sambo försöker bli gravida.. nu i en vecka har Hah mått illa, skulle mage, hård i magen, ingen aptit, hugg i högersidan och ?känt? mig alltjämt sjuk bara.. efter mycket läsande började jag misstänka att jag var gravid.. imorse gjorde jag ett test (med morgon urinen) och visade ett svagt streck ???????? gjorde ett ill vid lunchtid av ren nyfikenhet som visade ett väldigt svagt streck, men de va där. Men nu till min fundering, jag har sån mensvärk? Som kommer och går.. är de normalt eller? Ska ha BIM på onsdag..
Lägger in en bild på mitt ena test, vad tror ni? Är jag gravid?
Nej jag kommer ju inte ihåg haha Var 8 år sen jag var gravid senast. Då minns jag att jag hade ömma bröst väldigt tidigt, plussade 11 dagar efter äl då men hade haft ont i brösten ett tag. Men efter att han föddes har jag alltid haft ont i brösten mellan äl och mens så det är liksom inget säkert tecken längre... Men jag minns flytningarna även om jag inte kommer ihåg exakt när de kom. Och mensvärken, känslan av att mensen kommer närsomhelst
När har du bim?
Jag tror definitivt du är gravid! Stort grattis!
Jag mådde aldrig illa och hade inte massa sura uppstötningar med de första två, nu känns det som att jag vill spy mest hela tiden (har dock inte spytt än). Jag upplever att allting känns MER den här gången, iaf definitivt nu innan BIM. Jag har inte känt av så mycket symptom innan BIM vid de tidigare graviditeterna som jag gör vid denna (om jag nu är gravid) och vi hade inte planerat barn nu och ändå bara visste jag häromdagen. Men en sak har dom gemensamt; rikligt med vita flytningar :)
Vad spännande med första! Har ni planerat länge?
Hej hej har någon här (som varit gravida tidigare) varit med om att ni tagit ett cb early test som visar negativt på BIM -1 men så har nu plussat längre fram ändå? Jag tog ett cb early test imorse som var negativt på BIM -1. Blev så besviken iom att det står på testet att det kan tas from 5 dagar innan BIM. ingen mens ännu dock.
Min mens kom idag, på BIM+4.. så besviken :( Så håller tummarna för er andra istället och hoppar över till BIM Februari!
Jag har också bim 25/1. Jag har inte känt något sådant men däremot molvärk sedan en vecka tillbaka. Tänkte ta ett cb-early imorgonbitti. Hur tänker du göra?:)
Redan köpt! Tänkte testa imorgon! Vågar inte ta ut något i förskott.. har endimetrios så trodde aldrig att jag skulle kunna bli gravid.. man har ju hört skräckhistorier.. men hoppas!!
Hej hej har någon här (som varit gravida tidigare) varit med om att ni tagit ett cb early test som visar negativt på BIM -1 men så har nu plussat längre fram ändå? Jag tog ett cb early test imorse som var negativt på BIM -1. Blev så besviken iom att det står på testet att det kan tas from 5 dagar innan BIM. ingen mens ännu dock.