• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • LunaLo
    Strawberrybrud skrev 2018-01-02 14:33:57 följande:

Ven mer har BIM runt 14-16/1? :)

Jag har BIM den 16/1 :) har dock inte haft äl än... har ganska kort lutealfas på bara 10-11 dagar.
  • LunaLo
    minipeach86 skrev 2018-01-02 13:11:51 följande:

Hoppsan, klassiker att glömma bifoga!! =)

Hade ni tolkat som NC att ÄL var CD19.... eller som jag, att det var CD16?? 

Jag hade också tolkat som du att äl var CD16. För mig blev det sådär för ett par månader sedan, och efter ganska många dagar, närmare när mensen skulle komma så flyttade NC tillbaka ägglossningen till när jag tyckte den borde ägt rum... konstigt.
  • josgos
    kiwibear skrev 2018-01-02 16:20:33 följande:

Jag skulle inte heller köpa hem några test. Sååå... de ligger i skåpet nu. Jag vet inte vad som gick fel. 

Kul med en 12/1-klubb!

Jag har ett gäng tester hemma och tänkte testa två dagar innan BIM. Har inte testat innan BIM någon gång förut men ångrar nu att jag inte gjorde det i november. Misstänker nämligen att jag hade ett tidigt missfall som jag trodde var mens. Hade jättemånga symptom då, inte lika mkt nu men lite molvärk.

Känner ni nåt?
  • sofiaaa91

Hej :)

Jag är 26 år och min sambo 28. Vi har inga barn sen innan.

Jag har BIM runt den 20/1.

Fick bekräftat missfall 23/12-2017 vecka 8 (7+3)

Nu är det dags att försöka igen. Vi blev gravida på första försöket sist. Hoppas de håller i sig denna gången med :) ska bli kul att följas åt :)

• Liiiinda90
    josgos skrev 2018-01-02 18:00:28 följande:

Kul med en 12/1-klubb!

Jag har ett gäng tester hemma och tänkte testa två dagar innan BIM. Har inte testat innan BIM någon gång förut men ångrar nu att jag inte gjorde det i november. Misstänker nämligen att jag hade ett tidigt missfall som jag trodde var mens. Hade jättemånga symptom då, inte lika mkt nu men lite molvärk.

Känner ni nåt?

Jag har också som sagt bim 12/1 :)

Jag känner inget förutom att jag haft lite molande mensvärk liknande samt ett par rejäla hugg i ena äggstocken.

Dock är mina flytningar väldigt vattniga och rinniga :') haha

Först var dom typ krämiga och vita efter äl.

Känner ni andra något ?

Hur är era flytningar?
  • Nardil

Hej!

Hänger gärna med jag också!

Jag är 31 år och har två barn sedan tidigare som är födda 23/12-14 och 14/8-16. Har även ett MA bakom mig som upptäcktes i v 12 i början av november.

Jag är hyfsat säker på att jag hade äl på nyårsafton, även om jag inte blir klok på min kropp riktigt, och borde ha BIM 15/1. Om nu mensen blir försenad tänker jag dock testa tidigast 19/1 eftersom det är så jobbigt att få neg resultat men inte ha mens än ändå. Brukar inte få positivt resultat, även vid graviditet, om jag testar innan BIM.

Någon mer här som har två barn sedan innan?

(Ska erkänna att jag inte läst alla 475 inlägg ;))

• Elina22
    Liiiinda90 skrev 2018-01-02 18:18:08 följande:

Jag har också som sagt bim 12/1 :)

Jag känner inget förutom att jag haft lite molande mensvärk liknande samt ett par rejäla hugg i ena äggstocken.

Dock är mina flytningar väldigt vattniga och rinniga :') haha

Först var dom typ krämiga och vita efter äl.

Känner ni andra något ?

Hur är era flytningar?

Kände exakt samma som du. Molande mensvärk ett par dagar samt hugg på ena sidan. Tog som sagt ett grav test imorse som visade positivt :) håller tummarna för dig!

Flygningarna var också vattninga men det var inte så jätte mycket ändå.
  • Liiiinda90
    Elina22 skrev 2018-01-02 18:38:39 följande:

Kände exakt samma som du. Molande mensvärk ett par dagar samt hugg på ena sidan. Tog som sagt ett grav test imorse som visade positivt :) håller tummarna för dig!

Flygningarna var också vattninga men det var inte så jätte mycket ändå.

Grattis <3

Åh hoppas hoppas på ett plus för mig snart, dock väldigt seg väntan :)

Nej jag har inte heller jätte mycket flytningar men när de kommer så är dom vattniga .

När hade du bim?
  • TouchOfRed

Hej

Jag hoppar gärna in här. Fick mens idag så det blir nya tag i bebisverkstaden. Försöker få ett syskon till vår son som fyller 2 i februari. Detta blir 8:e försöket.

Har normalt 30 dagars cykel men nu fick jag mens på dag 35. Så vet inte vad jag ska tro. Men räknar jag på normal cykel så borde jag ha:

ÄL 18/1

BIM 1/2

Men hänger gärna på denna tråden trots inget BIM i januari, alltid kul att följa andra <3

• Hello91

Hej! Hade ägglossning 25-27 december och vi hade sex de dagarna. Igår 1 januari en vecka efter ägglossning fick jag sent på kvällen en liten blödning och mensvärk som idag försvann och nu har jag vanliga flytningar igen. Kan det varit en nidblödning då jag inte ska ha mens förens om en vecka? Har varit jätte trött senaste dagarna med och imorse när jag vaknade så mådde jag illa och kräktes lite.

Svar på tråden BIM JANUARI 2018