• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Lottch3n
    josgos skrev 2018-01-02 18:00:28 följande:
    Kul med en 12/1-klubb!

Jag har ett gäng tester hemma och tänkte testa två dagar innan BIM. Har inte testat innan BIM någon gång förut men ångrar nu att jag inte gjorde det i november. Misstänker nämligen att jag hade ett tidigt missfall som jag trodde var mens. Hade jättemånga symptom då, inte lika mkt nu men lite molvärk.

Känner ni nåt?
    Mina tester gick åt förra månaden.. Testade positivt tidigt 15/12, timmarna senare började jag blöda lite på jobbet, fortsatte även lite 16/12 och helt borta 17/12. Sen tog jag ett nytt digitalt 19/12 och fick då konstaterat att det var ett tidigt missfall och jag hade nog hellre inte vetat :( Mådde väldigt dåligt över detta i flera dagar..

Det jag känner denna gången är molvärk och kände lite hugg i tjej magen igår.
  • Annso123

Testade ju positivt på ?testa tidigt-test? några dagar innan BIM, sen negativt på digitalt BIM -1. Idag BIM +1 tog jag ett till test! Vad säger ni?

• Annso123
    Emiliass skrev 2018-01-02 19:23:45 följande:

Det är tydligt gravid grattis

Tack!!
  • babbi
    Liiiinda90 skrev 2018-01-02 18:18:08 följande:
    Jag har också som sagt bim 12/1 :)

Jag känner inget förutom att jag haft lite molande mensvärk liknande samt ett par rejäla hugg i ena äggstocken.

Dock är mina flytningar väldigt vattniga och rinniga :') haha

Först var dom typ krämiga och vita efter äl.

Känner ni andra något ?

Hur är era flytningar?
    jag fick (fin) riktigt rosa flytning 2 dagar efter äl, vet inte vad det innebär :o sen har jag haft typ genomskinliga mer vattniga flytningar efter det. 
  • Elina22
    Liiiinda90 skrev 2018-01-02 18:46:17 följande:

Grattis <3

Åh hoppas hoppas på ett plus för mig snart, dock väldigt seg väntan :)

Nej jag har inte heller jätte mycket flytningar men när de kommer så är dom vattniga .

När hade du bim?

Är på bim-2, så har bim 4/1, testade med CB digital som visade 2-3 veckor. Blev helt chockad så känner att jag måste ta ett till test imorgon på morgonen för att få det bekräftat haha! När har du bim?
  • ampjot

Hej på er, 

Hoppar också in här då vi planerar vårt första barn och är inne på vårt tredje försök. 

Beräknad ÄL är 4 januari och BIM den 19 januari. Har inte testat med ägglossningstest tidigare då jag haft sådana tydliga känningar av min ÄL så är intressant att ta del av alla olika tips. 

• Josse8632
    Hello91 skrev 2018-01-02 19:39:23 följande:

SKulle uppskatta något svar ifall någon varit med om liknande? :)

Jag har inte varit med om detta själv, men det låter ju som att det skulle kunna vara en nidblödning, det stämmer ju med tiden för när man brukar få en sådan!
  • Elsaida
    josgos skrev 2018-01-02 08:10:03 följande:

Spännande, och så tidigt inpå. När är BIM tror du?

Någon gång nu på första halvan av januari skulle jag tro :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018