BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Jag tar ut min hormonspiral på fredag, och har även ägglossning ungefär nu till helgen. Kanske liten chans att lyckas på en gång, men jag blir ganska lätt gravid. Varit gravid 3 gånger på 6 år.
BM sa att om jag inte vill bli gravid så ska jag undvika sex en vecka innan uttag, eftersom att spermierna kan överleva upp till en vecka, och kan då åka upp i mig. Nu vill jag ju det, så får väl köra på. Hoppas jag inte blöder så mycket efter uttag. Minns inte hur mycket jag blödde första gången jag tog ut hormonspiral. Hur är eran erfarenhet med blödning och graviditet efter uttag?
När jag skulle ha andra barnet så tog jag ut spiralen, fick typ en liten spot-blödning nån dag efter bara och sen var det good to go. Gick väldigt snabbt, kanske andra försöket (första "riktiga").
Den här gången tog jag ut spiralen i december och fick ingen blödning alls. Ägglossningen har rullat på ostört i vanlig ordning så har bara kört på.
Woop! Bra klubb. Tänkte försöka sitta på händerna (vilket inte kommer gå) och inte testa sådär skrattretande tidigt. Vet ändå med mig att jag kommer sitta där på BIM-XXX och hålla upp test mot badrumslampan... såatte.
Hej! Jag hade äl den 24 december.. Har oregelbunden mens men räknar med att den borde komma nångång mellan den 3-8 januari. Har kontaktat fertilitetskliniken idag, för innerst inne vet jag att jag kommer få min mens..
Har försökt i snart över 1 år. Men hoppet är det sista som lämnar en, trots allt.
Ven mer har BIM runt 14-16/1? :)
Hej. Hänger på i denna tråden. Har läst och följt era inlägg ett tag. Grattis till er som plussat ????. Vilken lycka och bra start på året.
Jag har 3 barn sedan tidigare, men alla oplanerade så detta är min första gång till att planera. Inne på tredje försöket nu. Vill så gärna få en liten till, men är rädd att det är försent. Jag är snart 34 och mannen 50. Det är ju riktigt jobbigt med all väntan, och negativa tester.
Har oregelbunden mens så svårt att säga exakt bm. Enligt appen 5/1 men tror min äl var senare än vad appen visade så tippar på runt 10/1. Inga direkta symtom än mer än molande värk i några dagar samt lite blod i flytningarna igår. Hoppas så innerligt...
Förra månaden hade jag massa symtom och var jättesäker på att jag var gravid. Fick mycket svagt plus 5 dagar innan bm men sen kom mensen 1 dag efter bm.
Ursäkta långt inlägg. Lycka till nu alla så hoppas vi på plus för oss med ????.
Tack snälla allihopa!
Hade äl 20, och bm 4/1 men har haft mensvärk i tre dagar och kände hela tiden att mensen är påväg. Gick förbi gravtestet imorse och kunde inte motstå, var dock helt säker på att det skulle stå ?inte gravid? för har knappt haft några symptom alls, förutom ?mensvärken? nu i några dagar. Så vid bim-2 visade det positivt! Blev helt chokad och glad! :)