BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
BIM -4 idag och negativt på babyplan tidig..
Känns hopplöst men är ju så tidigt än..
Ändå symtom är lite känsligare bröstvårtor och sjuka drömmar...?
Någon annan på bim-4?
Grattis till alla plus! Vissa har bim först 29.1... om det skiter sig nu så har jag inte bim före mars! Trist med lång cykel... Men den kan variera i längd så borde nog börja tempa nu på cd9 för att hänga med :) Håller tummarna för alla!
Jag har noll koll på hur man varken svarar eller hör smile-gubbar här så blev massa frågetecken i mitt första inlägg.
Jag mår illa mest hela tiden. Jag är hungrig. Eller har ett sug i magen! Och jag har lagt mig 18,30 i tre dagar i rad nu. Gaaalet trött!! Har även jobbigt med mitt luktsinne.
Enligt min egen beräkning( med appar ) är jag i v 4-5 nu. Äl 17 dec.
BIM -4 idag och negativt på babyplan tidig..
Känns hopplöst men är ju så tidigt än..
Ändå symtom är lite känsligare bröstvårtor och sjuka drömmar...?
Någon annan på bim-4?
Bim-5 och ont i ena bröstet som det "drar" i. Vaknat tidigtnågra dygn. Har alltid "sjuka" drömmar haha
Bim 9.e.
Ont i ena bröstet (strålningar) och illamående. Säkert pms...
Ni som är gravida, är ni täppta i näsan?
Har BIM den 7e. Mått fruktansvärt illa nu under em och haft ont i nedre delen av magen efter sex nu på em. Hoppas på + men har känsla av att jag inbillar mig. Någon som känner samma sak? :/
Jag hittade ett test som kan se om man är gravid 6 dagar innan bin ???? köpte två för att vara helt säker ??
Clear blue early?
Wiiiii, jag är gravid!
Å va kul! Samma här :) många i vår närhet som väntar smått, både första och andra.. så då skulle det vara extra roligt om det gick vägen.
Som sagt är jag väldigt ny i dom här sammanhangen så jag har ingen riktig koll på alla symptom.. men att man är varm sådär som du beskriver tyder väl på att det skulle kunna vara en graviditet?! :) hoppad du kan sova inatt!
Jag tog ett test idag som var neg. Hade tänkt att försöka vänta till 12/1 .. men jag är så otålig och nyfiken så vi får se om jag klarar att hålla mig så länge :p
När tänkte du testa?
Grattis till alla som plussat!<3
Själv ligger jag här med ?mensvärk? fast under/efter äl..
Fick MF 13 dec och beräknad ha haft äl 31/12.
Har haft mensvärk sen 28/12? En vecka nu...
antar äl kan vara fördröjd eller så har jag bara värk nu efter äl helt enektlt.
Någon som vart med om samma tidigare?