• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Lottch3n
    josgos skrev 2018-01-04 23:20:50 följande:
    Var stark! Vänta lite till! Jag antar att det ekonomiska argumentet inte biter på dig?
    Beställde inget igår.. tänkte jag kunde ha ett hemma för att kunna testa om mensen blir sen, men jag vet ju mycket väl hur jag funkar..
  • Anonym (newbie)
    Matildalinea skrev 2018-01-04 21:21:32 följande:

Haha jag är exakt likadan ! Testade idag men neg, ska fock testa imorgon med extra känsligt test (RFSU testa tidigt) blir det neg har jag lovat sambon att vänta tills på söndag (evigheter bort ju!!)

Har också många i min närhet som väntar barn eller precis har fått barn :) mysigt

Haha jag kunde inte heller hålla mig.. tog ett test som va neg! Men förhoppningsvis så är det för tidigt.. nu har jag lovat mig själv att inte testa för än BIM nästa onsdag. Håller med, dagarna går extremt långsamt :p

Har du några fler symptom?

Jag har börjat få som svag mensvärk och väldigt livlig mage under dom senare 2 dagarna. Täppt i näsan som bara den.

Va kul att ni är i samma sits! Måste vara mycket roligare att ha en massa vänner att dela allt nytt med :)
  • Elsaida
    annamfamilj skrev 2018-01-05 09:08:04 följande:

Vaknat 04.00 tre morgnar i rad. Nån mer?

Japp vaknar mellan 3-4 varje natt och har super svårt att somna om...
  • annamfamilj
    Elsaida skrev 2018-01-05 09:10:55 följande:

Japp vaknar mellan 3-4 varje natt och har super svårt att somna om...

Samma här. Somnade om vid fem i åtta och sen skulle jag upp åtta suck....
  • Mawie

Bim 3/1 ,ingen mens ännu.

Brösten ömma( ömmat sen ägglossning)och magen känns uppblåst och lite öm i magen.

mensvärk el inte ??

• annamfamilj
    Mawie skrev 2018-01-05 09:25:30 följande:

Bim 3/1 ,ingen mens ännu.

Brösten ömma( ömmat sen ägglossning)och magen känns uppblåst och lite öm i magen.

mensvärk el inte ??

Verkligen spännande!
  • Neptun

Nu är temp beställd och dags att börja tempa om inte mensen uteblir!

Är på Bim -5 och Äl + 10 vanligtvis brukar brösten göra jätte ont vid denna tiden men nu känner jag inget. Molvärk till och från och super trött men det är jag vanligtvis också! Kanske räknat fel då jag har oregelbunden cykel

• Storafamiljen89

Åh vad dum jag var. Köpte ett testa tidigt test på apoteket och skuttade hem som en glad liten 3åring. Fick negativt på testet.. Men har inte bim förrän den 12e så kanske inte är helt konstigt att få ett minus även om det finns en liten där inne.. Har ju fortfarande så himla ont i brösten och även i livmodern så något måste ju ha hänt denna månaden! ????

• Memlan

Usch är så fruktansvärt nervös idag.

Allting känns så konstigt och förvirrande. Jag har mått pyton med illamående, mensvärk, hugger nere i tjejmagen, hungersug, hickar hela tiden, har så sjukt ömma bröst så jag inte kan sova ordentligt på nätterna för gör ont bara täcket ligger emot bröstvårtorna (behövt ta större storlek på bh) och svullen mage :(

Har tagit test som vissa?! (Alla clearblue) visat svagt positivt, svagt men man ser ändå tydligt plus. Vissa andra har visat positivt till och från i en vecka??

Bestämde ju därför för att ta blodprov igår och väntar med klump i magen på svar då det digitala testet visade negativt :/

Det som oroar mig är att de upptäckte en cysta för 3 månader sen (därför jag ätit provera i 3 månader) och fick reda på igår att just den cystan kan utsöndra så pass mycket hormoner om den växer så att man kan få graviditetssymtom och svagt positiva gravtest!!

Usch hoppas verkligen på det bästa nu, gynekologen ville avvakta några veckor till innan undersökning. =(

Får jag negativt besked idag från blodprovet så kommer det svida dubbelt dessutom, då jag inte bara får reda på att jag inte är gravid utan även att min sambos återställning av hans sterilisering inte funkat :(

Så mycket tankar i huvudet nu

Svar på tråden BIM JANUARI 2018