BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Grattis!!
Berätta hur det känns, haft några symptom som fick dog att vilja testa tidigt?
Hej!
Hoppas det är okej att jag hoppar in här. Har följt tråden och tycker det är dags att skriva något.
Jag är 27 och min sambo är 30, vi planerar nu vårt första barn ihop. Jag slutade med p-piller i augusti och har sedan dess haft en cykel på 35 och 33 dagar. Idag är det bim+7 (bim var 28/12) och cd 41 enligt app, kan inte minnas att jag någonsin haft så lång cykel tidigare. Har dock tagit 3 grav.test som alla visar negativt, känner heller inga symtom. Kanske har kroppen ännu inte stabiliserat sig efter p-piller? Hur är era erfarenheter?
Grattis till alla som plussat! :D
Grattis!!! :D
Grattis alla ni som plussat, så kul! Själv har jag inte BIM förens den 19:e. Legat i denna vecka, känns som hundra år till BIM haha.
Hejsan och grattis till alla som plussat! :)
Hoppar gärna in här. Har BIM på lördag 6.1, och håller på att bli galen för att jag inte orkar vänta med testet. Är täppt i näsan, nyser, lite förhöjd temp och det liksom nyper till i magen emellanåt.
Har inte använt äl test men enligt appen fick vi till det typ två dagar innan äl, så jag hoppas att det räcker. Någon annan med BIM på lördag?
Dock har jag gått så långt som att börja titta på gravtest... jag som lovat mig själv.. :/
Hej tjejer!
Jag använde natural cykles innan men tycker den är för dyr. Ladda nyss mer flo, men det verkar inte som den sätter ut äl av sig själv utan det gör man på egen hand? Eller kanske jag som inte fattar..
Vad finns det fler för enkla appar som mäter temp? Gärna gratis annars inte allt för dyr..?
Kram på er!
Hej tjejer!
Jag använde natural cykles innan men tycker den är för dyr. Ladda nyss mer flo, men det verkar inte som den sätter ut äl av sig själv utan det gör man på egen hand? Eller kanske jag som inte fattar..
Vad finns det fler för enkla appar som mäter temp? Gärna gratis annars inte allt för dyr..?
Kram på er!
Hej tjejer!
Kram på er!
Jag har ingen extrem värk men ett molande hela tiden. Som att jag verkligen känner av att jag har en livmoder... Har haft det innan, under och efter ÄL (ÄL 29 dec). Och förra mensen, osv... Slutade med p-piller i slutet av oktober (hade ätit p-piller i typ 15 år och nu är jag 29 år) och börjar undra om det är såhär att vara kvinna haha!
Beklagar missfallet. Hade du liknande symptom då i dec?