• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • josgos
    Lottch3n skrev 2018-01-04 20:18:47 följande:

Jag fick riktigt ont i nedre delen av magen nu, mer på vänster sida.. och är ihållande nu mer än innan. Tidigare har det bara varit dovt, men nu är det som riktigt mensvärk :/ brukar aldrig får mensvärk såhär långt innan mens :/

Det låter lovande! Hoppas hoppas!
  • Lottch3n
    josgos skrev 2018-01-04 21:24:47 följande:
    Det låter lovande! Hoppas hoppas!
    Dock har jag gått så långt som att börja titta på gravtest... jag som lovat mig själv.. :/
  • ankmamma
    FrökenFiaLotta skrev 2018-01-04 19:18:41 följande:

Jag hittade ett test som kan se om man är gravid 6 dagar innan bin ???? köpte två för att vara helt säker ??

Clear blue early?

Wiiiii, jag är gravid!

Grattis!!! :D
  • josgos
    Divana87 skrev 2018-01-04 21:11:46 följande:

Har bim den 7:e med hade ont nedre delen av magen och och stick i brösten, tog gravtest igår kväll fick en plus????

Så roligt!!
  • annamfamilj
    Lottch3n skrev 2018-01-04 21:26:55 följande:

Dock har jag gått så långt som att börja titta på gravtest... jag som lovat mig själv.. :/

Förstår det. Plussade med förra på bim-6. Hade inga symtom alls. Jo hungrig. Sen trött i v 7
  • annamfamilj
    annamfamilj skrev 2018-01-04 21:46:38 följande:

Förstår det. Plussade med förra på bim-6. Hade inga symtom alls. Jo hungrig. Sen trött i v 7

Jo...tät i näsan.
  • Lottch3n
    annamfamilj skrev 2018-01-04 21:46:38 följande:
    Med dottern plussade jag svaaaagt på bim-1 så är kanske låghormonare?
    Sen vågar jag inte pga missfallet förra månaden så vågar jag inte men har svårt att hålla mig också :/
  • FrökenFiaLotta
    annamfamilj skrev 2018-01-04 21:02:27 följande:

Äl 17 dec? Hur lång cykel har du? Blir nyfiken då vi verkar ha nästan samma bim men min äl var 25 dec

Snitt har jag 25 dagars cykel. Hade mens 5-7 dec
  • blejjet

Grattis till alla som plussat!<3 

Själv ligger jag här med ?mensvärk? fast under/efter äl.. 

Fick MF 13 dec och beräknad ha haft äl 31/12. 

Har haft mensvärk sen 28/12? En vecka nu... 

antar äl kan vara fördröjd eller så har jag bara värk nu efter äl helt enektlt. 

Någon som vart med om samma tidigare?

Kan tydligen inte citera när man svara som gäst, men hoppas att du ser detta! Jag hade ett missfall i v 7 i november, den första ägglossningen jag fick efter det var helt fruktansvärd, har aldrig haft så ont och det höll i sig i flera dagar. Det var som världens mensvärk plus att det högg och stack i äggstocken som sjutton!

Googlade och upptäckte att detta är vanligt efter ett missfall, så det är inte konstigt att du känner så här. Tänkte bara jag skulle informera dig om det! :)

• Tildurrr

Har BIM 16/1 enligt app, men kan man känna symtom redan nu? Enligt app ÄL 1-2 (olika i 2 appar), men jag misstänker att den var 30/31 nångång. Har senaste dagarna haft en dov, istortsett konstant huvudvärk och ömma bröst, det har jag dock ofta mellan äl och mens så vågar inte räkna med det. Men har även en molande värk typ som ett bälte verkligen längst ner på magen och ibland extra "ont" på höger sida.

Är för tillfället mest hemma på dagarna och herregud vad man googlar och analyserar ALLT, blir ju smått galen haha

Svar på tråden BIM JANUARI 2018