• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Mudcakemonster

Nu gick jag och klantade till ordentligt. Klarade inte av ovetandet och tänkte för ?skijs? skull testa med ett äl test... (bim 6.1). Och fick ett svagt streck, vet att det skall vara lika starkt som kontrollstreckecket för att klassas som positivt, och så är det ju till på köpet ett äl test.

Men hoppet gick ju ändå upp ganska mycket :) hehe.

Vad tror ni? Skall jag ta ett gravtest imorgon fastän det är bim på lördag?

• Mudcakemonster
    Mudcakemonster skrev 2018-01-05 00:42:28 följande:

Nu gick jag och klantade till ordentligt. Klarade inte av ovetandet och tänkte för ?skijs? skull testa med ett äl test... (bim 6.1). Och fick ett svagt streck, vet att det skall vara lika starkt som kontrollstreckecket för att klassas som positivt, och så är det ju till på köpet ett äl test.

Och jo tog ju en bild också så jag kan analysera mera, hahha!

• Elsaida
    Mudcakemonster skrev 2018-01-05 00:42:28 följande:

Mina äl test är över medel i styrka när de bär positiva för graviditet så varför inte :)

Men kom ihåg att de kan reagera på annat oxå.

Lycka till :)
  • kiwibear

Usch jag hade en liten rosa flytning i förrgår så blev inte förvånad igår morse när jag fick en lika liten fast brun, gammalt blod osv. Men framåt eftermiddagen/kvällen igår så började det att ösa typ... Fick byta trosskydd stup i kvarten. Gjorde ont med. Och nu på morgonen när jag reste mig så bara fortsätter det. 6 dagar kvar till mens idag. Magkänslan säger att det nog inte fick stanna.

• ankmamma
    FrökenFiaLotta skrev 2018-01-04 23:03:04 följande:

Tack snälla såååå glad!! Vill bara typ ha ultraljud nu

Samma här!! plussade också igår! är så sjukt lycklig :D
  • Alltidvi

Attans önska nog inte tillräckligt för där kom mensen, punkligt som alltid.

Round #4, lets go :)

• tossaliten

Fick inte till nåt i går så antar att det är kört (igen) för denna månad!! Börjar känna att jag skiter i det nu, faktiskt!!! :(

• Wicked977

ÄL 13/1 OCH Bim 25/1 håller verkligen tummarna att det går denna gången. Tror den blev ett mf nu i slutet av december för rätt som det var blödde det massor innan Bim och gjorde ont sen kändes ingenting. Höll dock i sig i 3 dagar.. sambon vill inte bli besviken längre så det skulle vara så härligt att få säga att det är ett plus! Någon här som använder Flo och tycker den är bra/ fungerar?

• MissKelli
    Jagheteralma skrev 2018-01-04 23:26:52 följande:

Hej tjejer!

Jag använde natural cykles innan men tycker den är för dyr. Ladda nyss mer flo, men det verkar inte som den sätter ut äl av sig själv utan det gör man på egen hand? Eller kanske jag som inte fattar..

Vad finns det fler för enkla appar som mäter temp? Gärna gratis annars inte allt för dyr..?

Kram på er!

Flo räknar ut ägglossning om man lägger till basaltemperatur varje dag. Jag har använt den i 5 cykler parallellt med NC. De har satt ut samma dag för ÄL varje gång :) Enda gången som flo inte hittade var första cykeln då jag började mäta mitt i. Jag kommer att sluta med NC när min prenumeration går ut och endast använda flo. 

Så så länge du har kvar din basaltermometer tycker jag du ska ge flo en chans! :) Annars finns ju fertility friend som också räknar ut men jag gillar inte riktigt utseendet på appen/hemsidan. 

Svar på tråden BIM JANUARI 2018